Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
1 uur geleden, abbs zei:

Deze drivers heb je nodig:

Dank je wel, ik heb het bestand gedownload maar het is niet volbracht. Ik denk toch dat de drivers eerst op een speciale manier Uninstalled moeten worden?

Het programma vraagt er niet om...

Installatie.png

Geplaatst:

Hallo,

Heb je na het downloaden van de drivers stap 2. daarna uitgevoerd (de tool Display Driver Uninstaller uitgevoerd om alle oude drivers te verwijderen)

Geplaatst:
3 uren geleden, abbs zei:

Heb je na het downloaden van de drivers stap 2. daarna uitgevoerd (de tool Display Driver Uninstaller uitgevoerd om alle oude drivers te verwijderen)

Na het downloaden heb ik de hieronder staande stappen uitgevoerd, de installatie wordt dan uitgevoerd in C:\NVIDIA\DisplayDriver\368.25\Win10_64\International

Er komt geen tool, Display Driver Uninstaller?

De stappen.png

Geplaatst:
15 minuten geleden, abbs zei:

Verwijder die ook (handmatig via Programma's en onderdelen:) eens en geef door of dat is gelukt.

De NVIDIA files zijn nu allen verwijderd via Reg Organizer, ook hier ging de veilige modus vaak aan!!!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.