Ga naar inhoud

ontwerp maken

Aanbevolen berichten

Binnenkort komen er terug de lentefeesten en dergelijke aan. Nu had ik graag zelf de uitnodiging gemaakt voor mijn vriendin haar dochter. Daar ik niet veel van pc ken roep ik jullie hulp in.

In de eerste plaats heb ik geen programma die dit zou moeten ondersteunen indien nodig.

Graag had ik er foto' s opgezet van de feest vierder.

Ik zie het zo, je neemt een blad, je vouwt deze in drie, zodat links en rechts even breed zijn. Dus infeite zou ik langs beide zijden moeten kunnen printen met eigen foto's en een stekst erop.

Zou ik deze zelf kunnen ontwerpen ? Weten jullie hoe ik moet beginnen ? en kan ik het formaat kleiner of groter maken ?

Hopend op een reactie indien het lukt dan zal ik jullie het eind resultaat laten zien ! groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de grafische layout niet te zwar is zou dat toch moeten lukken met Word denk ik.

je maakt gewoon twee pagina's aan, een voorkant en een achterkant en print dan elk pagina op een zijde van een blad.

Als je een office suite hebt, kan dat misschien ook met publisher maar daar heb ik gen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.