Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

In Word stond een pictogram van Dropbox. Dat is plots verdwenen. Weet iemand hoe ik dat er terug in krijg?

Voor alle duidelijk zie bijgaande foto. Zoals daar OneDrive staat, stond daar onder of boven DropBox.

Heb ik op iets geklikt of wat? Ik weet het niet.

Dropbox.jpg.aae5f00a8de41063fc051e48599a9a45.jpg

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

bedankt, hopelijk weet iemand anders het wel. Wat mijn mailadres betreft, ik geloof allang niet meer in privacy. Je moet dat tegenwoordig voor alles doorgeven.

Geplaatst:
3 minuten geleden, Theo2602 zei:

Wat mijn mailadres betreft, ik geloof allang niet meer in privacy. Je moet dat tegenwoordig voor alles doorgeven.

Privacy is nog wat anders dan de deur open zetten voor spam.

In de forumregels staat trouwens ook dat je best geen gevoelige informatie plaatst.

- Plaats geen gevoelige privé-informatie zoals namen, inloggegevens, licentiecodes, telefoonnummers, (mail)adressen, privé-berichten, chatlogs, e.d. op het forum. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen hiervan.

Geplaatst:

Het lijkt erop dat Theo2602 Microsoft Office 2016 gebruikt. Ik toevallig ook. En ook bij mij was de locatie Dropbox onder Openen verdwenen. Dat is misschien een actie van Microsoft geweest. Ik heb dat zelf namelijk niet gedaan.

Wel heb ik zojuist het pictogram van Dropbox weer terug weten te krijgen als opslaglocatie onder Openen in Word 2016.

Ik gebruikte daarvoor deze Engelstalige handleiding: https://help.dropbox.com/business/adding-place-microsoft-office

Lees daar de instructies onder het kopje Add Dropbox as a Place.

Toen ik die instructies uitvoerde zag ik bij de voorkeuren van mijn Dropbox het onderstaande:

5cc05277f29c4-Voorkeuren_voor_Dropbox.pn

Achter 'Deze optie is uitgeschakeld in Microsoft Office' klikte ik op Opnieuw inschakelen. Daarna rechts onderaan eerst klikken op Toepassen en tenslotte op OK.

Wanneer Word 2016 of een van de andere onderdelen van Office 2016 op dat moment openstaat, zul je die moeten afsluiten en opnieuw opstarten.

En daarna was Dropbox weer zichtbaar onder Openen in Word 2016:

5cc0536266038-Dropbox_zit_er_weer_in_als

Geplaatst:

Ik had vanmorgen toch even tijd en wilde dit testen. Maar zag dat ik dat ook al op Google had gevonden en gedaan, zonder resultaat. De reden is heel simpel: hier gaat men Dropbox tyoevoegen aan Office, maar dat is al zo. Un Excell staat gewoon nog DropBox. Enkel in WORD is het verdwenen. En wat locatie toevoegen betreft, daar staat DropBox niet in (afbeelding)

Locatie toevoegen.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.