Ga naar inhoud

BIOS scherm blijft hangen

Aanbevolen berichten

Ik dacht het al dat het daar zou naar toe gaan.

Dat is op te lossen hoor. Ik zit echter met het probleem dat ik voor vandaag andere dringende taken op mijn agenda heb staan. Ik ben daarmee al ruim een uur over tijd.

Ziet u het zitten om te pauzeren tot vanavond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

29 minuten geleden, droske zei:

Kun je ook de volgende partitie van Station 1 niet verwijderen?

Probeer eens of het lukt om partitie 3 van station 1 te verwijderen.

Als dat niet lukt, duidt dan gewoon deze partitie als doel-partitie voor de installatie aan en kijk of de installatie dan gaat lukken. Je gaat op zijn minst een waarschuwing krijgen dat die partitie een besturingssysteem herbergt en men vraagt u of je wel zeker bent dat je op die partitie een nieuwe installatie wenst uit te voeren. daar mag je mee instemmen.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet anders. Alhoewel mijn man mij tot vandaag gaf om het op te lossen, anders koopt ie een nieuwe 😁

ik hoor graag wat ik nog kan doen dan gaan we later verder. Bedankt zover. 

Vanavond ga ik naar het ziggo dome en morgen moet ik werken, dus zodra ik tijd heb ga ik weer verder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mariavdlinden zei:

Alhoewel mijn man mij tot vandaag gaf om het op te lossen, anders koopt ie een nieuwe 😁

Oei, nu wordt het moeilijk kiezen hé! En wie ga je nu buiten gooien, je man of de computer? :adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Start de computer na de mislukte installatie nog normaal op?

het is een Medion computer. geef me dan eens het Art. (MSN) nummer. Het is een getal met 8 cijfers.

Dat vindt je terug op één van de stickers die op de kast zijn geplakt, mogelijk aan de onderkant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.