Ga naar inhoud

BIOS scherm blijft hangen

Aanbevolen berichten

Blijkbaar is je Windows sinds kort erg onstabiel geworden. Dat belet ons vanuit Windows zelf een herstel uit te voeren met behoud van data en programma’s.

Beschik je over een systeem back-up van je Windows van een datum dat je pc nog normaal werkte? Zo ja, dan kun je die terug zetten.

Zo niet, dan hebben we nog twee opties:

1. De minst ingrijpende is een herstel van Windows uitvoeren met behoud van data doch met verwijdering van je programma’s en instellingen. Dat gebeurt aan de hand van een Windows 10 installatie USB-stick.

2. Een clean installatie van Windows 10 uitvoeren. Daarbij begin je helemaal met een propere lei. Je moet dus van al je belangrijke data een recente back-up achter de hand hebben op een extern medium. Deze clean installatie wordt ook uitgevoerd vanaf een Windows 10 installatie USB-stick.

Let wel: In beide gevallen moet je de licentiesleutels van je eventuele aangekochte programma’s achter de hand hebben alsook de gegevens van je provider zodat je je e-mail terug kunt instellen.

Laat maar eens weten wat je van mijn voorstellen vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Voor je Windows 10 zelf heb je geen licentiesleutel meer nodig die wordt door Microsoft zelf beheerd.

Heb je een licentie voor de Microsoft Office die je staan hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik van mijn bestanden een back up maak. Moet ik dan nog mijn outlook e-mail gegevens exporteren naar pst bestand en later weer terugzetten of kan mijn Office licentie het weer volledig terug zetten ? Verder heb ik niks belangrijks erop staan. Documenten en e-mail moet ik behouden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mariavdlinden zei:

Als ik van mijn bestanden een back up maak. Moet ik dan nog mijn outlook e-mail gegevens exporteren naar pst bestand en later weer terugzetten of kan mijn Office licentie het weer volledig terug zetten ?

Dat hangt af van het ingestelde account type. Gaat het om een pop3 account of om een IMAP account?

Wie is je provider?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan staan je pst bestand (of bestanden) normaal gezien onder Documenten in een map met naam Outlook bestanden.

Controleer dat eens even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.