Ga naar inhoud

[OPGELOST] mc afee site advisor

Aanbevolen berichten

ik heb al altijd gewerkt met mozilla en met mc afee site advisor, ik vind dit gemakkelijk dat je onmiddellijk kan zien of je op een groene of een rode site zit, maar sedert paar dagen is mijn logo verdwenen rechts onderaan, ik bedoel dat kadertje dat aangeeft of de site veilig is of niet , ik heb eerst mc afee eraf gesmeten om die dan vervolgens er weer op te zetten ... ik deed alles zoals het moest, ik downloadde via firefox speciaal om dan de site advisor op mijn mozilla te verkrijgen, maar de site advisor staat op mijn IE ! dus heb ik dan nog maar eens geprobeerd via IE om die nog eens op mijn firefox te krijgen, allemaal geen oplossing, zelfs mijn add on van firefox die werkt niet meer, het enige wat ik kan is inschakelen of uitschakelen ... ik kan niet deinstalleren en kan ook opties niet inklikken ! hoe los ik dit het best op ? zijn er nog mensen die hier plots problemen mee hebben ? alvast bedankt :pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Het lijkt of je add-on corrupt geraakt is.

- Ga naar de installatie folder van Firefox (C:/program files/mozilla/firefox of iets in deze aard)

- Hernoem het bestand localstore.rdf naar bv. : localstore2.rdf

- Herstart firefox en kijk even of het er terug bij komt te staan.

Indien niet ok

ga dan terug naar de folder. Je zal zien dat er een nieuwe localstore.rdf werd aangemaakt. Verwijder deze dan en hernoem localstore2.rdf terug naar de originele naarm

Wat je ook nog kan proberen is dit downloaden in installeren en zien of het terug werkt :

http://download.mcafee.com/products/SA/IE/upgrade/0/saSetup64.exe

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn site advisor is weer weg ! op IE staat hij er nog steeds maar op mozilla is hij weer keer verdwenen, ik heb dat linkje weer geprobeerd dat mij werd gestuurd in begin van topic, maar lukt ook niet ! ik krijg wel de melding dat de installatie gelukt is maar waar is mijn balkje dan naar toe van site advisor ? kan dat ergens aan liggen ? ik heb adblock en flashblock maar ik kan het probleem daar niet van in zien want ik had da vroeger ook al ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb via virtual technician een log gekregen,

het resultaat van hun scanprogramma naar problemen met site advisor

was goed, geen problemen gevonden !

ik steek het er het logje bij van het probleemlogboek

MVT Information MVT Version :4.3.3.0 Session ID :16724975System Information Operating System :Microsoft Windows Vista Home Basic EditionHome Edition (Build 6001) Service Pack :Service Pack 1.0 Language :0813 Internet Explorer Version :7.0 Internet Explorer Language :nl System Drive Type :NTFS Physical Memory Available :750104 Physical Memory Total :1833156 Virtual Memory Available :2357948 Virtual Memory Total :3920744 System Architecture :x86 Family 15 Model 72 Stepping 2AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-52 Date Time :03/24/2009 23:54:55 Time Zone : GMT +01:00 Product Details Product Name:SiteAdvisor Product Version:2.9.260Language:en-usPartner:McAfeeHealth Check Details Registry OK File OK Process OK Service OK COM OK Top Issues OK SYSTEM OK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Service Pack :Service Pack 1.0 Language :0813 Internet Explorer Version :7.0 Internet Explorer Language :nl System Drive Type :NTFS Physical Memory Available :750104 Physical Memory Total :1833156 Virtual Memory Available :2357948 Virtual Memory Total :3920744 System Architecture :x86 Family 15 Model 72 Stepping 2AMD Turion 64 X2 Mobile Technology TL-52 Date Time :03/24/2009 23:54:55 Time Zone : GMT +01:00 Product Details Product Name:SiteAdvisor Product Version:2.9.260Language:en-usPartner:McAfeeHealth Check Details Registry OK File OK Process OK Service OK COM OK Top Issues OK SYSTEM OK

ik heb er nog een printscreen bij gestoken omdat ik dacht dat dat overzichterlijker was ...

mcafee.jpg

?action=view&current=mcafee.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.