Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn pc is Vista:bawling:

Ik scan mijn oude foto's met HP Photosmart Essential wat heel goed lukt.

Vervolgens gebruik ik het programma DVD Photo Slideshow wat ik heel goed vind omdat ik ook tekst op de foto kan plaatsen.

Nero kan ik niet installeren op Vista.

Maar .... wanneer ik de foto's op dvd heb gebrand staat echter maar de helft van de foto's op de dvd ! Ik heb dvd+R en dvd+rw geprobeerd.

De dvd is niet vol ! Het betreft een 100-tal foto's.

Ik heb ook al het programma van Vista " Windows movie maker en Windows DVD maker " geprobeerd.

Wat doe ik verkeerd ?

Geplaatst:

Hey,

Kopieer je de volledige map met de foto's op de cd?

Staan er nog andere zaken op de dvd en probeer je nu de foto's erbij te plaatsen?

grtz

Geplaatst:

ik heb al de volledige map en foto na foto geprobeerd.

Heb nieuwe dvd genomen want telkens als ik een dvd neem waar er al iets opstaat krijg ik het bericht dat hetgeen erop staat zal gewist worden.

Geplaatst:

Raar dat hij maar de helft erop zet... Je krijgt geen foutmelding ofzo tijdens het branden?

Ben je in het bezit van een 2e pc waarop je dit kan proberen of niet?

Geplaatst:

Ik krijg altijd de melding dat de dvd klaar is om te zien op TV en PC, maar zelfs op pc zie ik maar de helft van de foto's. Halverwege stopt het blauwe balkje (op pc) maar de muziek blijft wel spelen !

Sorry maar heb geen tweede pc.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.