Ga naar inhoud

HP Elitebook 8470p die blijft hangen bij het opstarten

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, heb hier een hp elitebook 8470p die blijft hangen; start niet op, lampje accu flikkert precies 9 keren en dan niets meer.

Batterij al uitgehaald, biosupdate gedownloadt en proberen uit te voeren maar windows-toets - B start niet op om bios te flashen, scherm blijft zwart en lampje blijft knipperen bij inhouden aan/uit-knop.

Iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe te verhelpen?

Dank bij voorbaat!

Geplaatst:
4 uren geleden, droske zei:

@TomB

Je breekt met je probleemstelling in in het onderwerp van iemand anders. Dat is niet leuk van de topic starter en ook niet voor de helpers.

Daarom wil je je een eigen topic geven. Vertel eens onder welke Windows je pc draait zodat ik weet waar het thuis hoort.

Excuses.

Win 10 Pro 64b

HP Elitebook. Vermoed bios of hardware maar aangezien ik niet in bios raak en lampje specifiek 9x knippert bij indrukken aan/uit-knop...

Bedankt.

Geplaatst:

Je bent een IT'er meen ik eens gelezen te hebben. Wellicht heb je dan HIER (<<klik) wel iets aan.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.