Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
14 uren geleden, Liesbeth* zei:

Weet niet of ik me daar aan durf te wagen.

Ik vind dit erg eng voor mij ben er niet mee thuis in zulke dingen.

Hier heb ik geen oplossing voor.

Geplaatst:
25 minuten geleden, Liesbeth* zei:

Dat snap ik maar dit vraagt iets waar ik niet in thuis ben.

Het staat stapsgewijs in die handleiding en er zijn helpers die je kunnen begeleiden.

 

Geplaatst:

Klopt maar moet dingen doen en downloaden en heb er zo geen benul van.

Op de Ccleaner na en het wat traag opstarten werkt het best wel na behoren.

 

En dat van de keygen/cracks wat je bedoeld zijn van flexify en flaming pear.

Die kreeg je er bij toen je het filter downloade en we hadden toen nog de Windows XP.

Je kunt ze gebruiken met alle toeters en bellen aan dit zijn niet de crakcs en er is geen eset of Norton die ze ziet als een bedreiging.

Waarom men die zo heeft genoemd geen idee maar ze zijn al zeker 10 jaar jong die keygens/makers.

Geplaatst:

Hallo,

 

Als ik de logjes terug bekijk in het "Download" onderwerp is op 12-05-2019 InPixio_Photo_Clip  gedownload waar een Crack bij zat.

Na dit is waarschijnlijk je pc slechter gaan werken, komt dit je bekent voor? (hier een stukje uit het logje)

 

Date: 2019-05-12 16:22:04.698
Description:
Windows Defender Antivirus heeft malware of andere mogelijk ongewenste software gedetecteerd.
Zie voor meer informatie:
https://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=37020&name=Trojan:Win32/Fuerboos.C!cl&threatid=2147723654&enterprise=0
Naam: Trojan:Win32/Fuerboos.C!cl
Id: 2147723654
Ernst: Ernstig
Categorie: Trojaans paard
Pad: file:_C:\Users\lenovo\Downloads\InPixio_Photo_Clip_9_Professional_Crack_Keygen_T.exe
Detectieoorsprong: Lokale computer

 

-------------------------------------------

Kijk ik ben geen politie agent maar ik wijs je er wel op wat waarschijnlijk je Windows gesloopt heeft.

Geplaatst:

Hallo,

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Doe de volgende stappen:

 

Stap 1.

594cfe68a8b95-ieinstal_1002.ico_24x24.pn Reset Internet Explorer.

 

 

Stap 2.
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"


Start::
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
Task: {99B44961-0BB7-4634-85FC-336869365190} - System32\Tasks\F-Secure\F-Secure Hotfix => C:\Program Files (x86)\Safe Online\fs_hotfix.exe
BHO: Geen Naam -> {45BBE08D-81C5-4A67-AF20-B2A077C67747} -> Geen bestand
BHO-x32: Geen Naam -> {45BBE08D-81C5-4A67-AF20-B2A077C67747} -> Geen bestand
FF HKLM\...\Firefox\Extensions: [ols@f-secure.com] - C:\Program Files (x86)\Safe Online\Ultralight\nif\1553689882\browser\install\fs_firefox_https\fs_firefox_https.xpi => niet gevonden
FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [ols@f-secure.com] - C:\Program Files (x86)\Safe Online\Ultralight\nif\1553689882\browser\install\fs_firefox_https\fs_firefox_https.xpi => niet gevonden
CHR HKLM\...\Chrome\Extension: [jmjjnhpacphpjmnnlnccpfmhkcloaade] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [jmjjnhpacphpjmnnlnccpfmhkcloaade] - hxxps://clients2.google.com/service/update2/crx
R0 fsbts; C:\WINDOWS\System32\drivers\fsbts.sys [65872 2019-05-12] (F-Secure Corporation -> )
S0 fselms; C:\WINDOWS\System32\drivers\fselms.sys [15296 2019-05-12] (Microsoft Windows Early Launch Anti-malware Publisher -> F-Secure Corporation)
S3 F-Secure Gatekeeper; \??\C:\Program Files (x86)\Safe Online\Ultralight\ulcore\1557397779\fsulgk.sys [X]
S1 F-Secure UL HIPS; \??\C:\Program Files (x86)\Safe Online\Ultralight\ulcore\1557397779\fshs.sys [X]
S3 fsni; \??\C:\Program Files (x86)\Safe Online\Ultralight\nif\1553689882\fsni64.sys [X]
2019-05-13 14:36 - 2019-05-13 18:09 - 000000000 ____D C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\ZHP
2019-05-13 14:36 - 2019-05-13 14:36 - 000000000 ____D C:\Users\lenovo\AppData\Local\ZHP
2019-05-13 12:39 - 2019-05-13 12:39 - 000000000 ____D C:\Users\lenovo\AppData\Local\ESET
2019-05-12 21:09 - 2019-05-13 19:11 - 000000356 _____ C:\DelFix.txt
2019-05-12 20:22 - 2019-05-12 20:22 - 000000000 ____D C:\ProgramData\F-Secure
2019-05-12 19:56 - 2019-05-12 20:10 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Emsisoft
2019-05-12 19:32 - 2019-05-12 20:22 - 000000000 ____D C:\Users\lenovo\AppData\Local\F-Secure
2019-05-12 18:49 - 2019-05-14 07:52 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Safe Online
2019-05-12 18:49 - 2019-05-12 18:49 - 000065872 _____ C:\WINDOWS\system32\Drivers\fsbts.sys
2019-05-12 18:49 - 2019-05-12 18:49 - 000015296 _____ (F-Secure Corporation) C:\WINDOWS\system32\Drivers\fselms.sys
2019-05-12 18:49 - 2019-05-12 18:49 - 000000000 ____D C:\WINDOWS\System32\Tasks\F-Secure
2019-05-12 15:31 - 2019-05-16 07:38 - 000000000 ____D C:\Users\lenovo\AppData\Local\InPixio
2019-05-12 15:31 - 2019-05-12 15:31 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Avanquest Software
2019-05-12 15:26 - 2019-05-12 15:26 - 000000000 ____D C:\Users\Public\Documents\Avanquest Software
2019-05-12 15:25 - 2019-05-16 07:38 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Avanquest
2019-05-12 15:25 - 2019-05-12 16:30 - 000000000 ____D C:\Users\lenovo\AppData\Local\Avanquest
2019-05-12 15:25 - 2019-05-12 15:25 - 000000000 ____D C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\Avanquest Software
2019-05-12 15:25 - 2019-05-12 15:25 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Configuration
ShellIconOverlayIdentifiers: [F-Secure DataGuard Icon Overlay] -> {CA789262-D278-40F7-AC12-19C0395F9DD9} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers1: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers4: [7-Zip] -> {23170F69-40C1-278A-1000-000100020000} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} =>  -> Geen bestand
C:\Windows\Temp\*.*
C:\Users\CurrentUserName\AppData\Local\Temp\*.*
End::


Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je:fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.pngFarbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.