Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo,

 

1. Doe eens "foutcontrole" zorg dat daar beide opties zijn aangevinkt;

  • “Fouten in het bestandssysteem automatisch corrigeren"
  • “Beschadigde sectoren zoeken en repareren”


Handleiding.

 

 

 

2. Download 520c07ffc7e11-CrystalDiskInfo-Canned.pngCrystal DiskInfo naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op CrystalDiskInfoPortable_x.x.0.paf.exe en klik vervolgens op OK.
  • Het programma wordt nu uitgepakt in een nieuwe map op het bureaublad.
  • Plaats nu een vinkje bij de optie Crystal DiskInfo Portable starten en klik op Voltooien.
  • Of open de aangemaakte map en klik met de rechtermuisknop op CrystalDiskInfoPortable.exe en kies uitvoeren als administrator.
    • Is de kleur Blauw - dan is deze schijf in orde.
    • Is de kleur Geel   - dan zijn er problemen met de betreffende schijf.
    • Is de kleur Rood  - dan is de harde schijf zeker aan vervanging toe.
  • Als het programma geopend is, worden de gegevens van de harde schijf getoond
  • Let op: Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
  • Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
  • Upload dit bestand naar https://www.imgdumper.nl.
  • Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.

54f43fb2c3494-CDI.png

Geplaatst:

Hallo,

 

Alles ziet er goed uit verder.

 

Download ZHPDiag via onderstaande link:

 

- ZHPDiag (klik op de blauwe knop 'TÉLÉCHARGER ZHPDIAG 2019')
Bewaar het op je bureaublad.
 
Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag.
5592e56be2b01-ZHPDiag3.PNGZHPDiag uitvoeren

  • Rechtsklik op ZHPDiag3.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op "I agree" in het openingsscherm "TERMS OF USE".
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPDiag.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgende bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Download ZHPFix naar het bureaublad.
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit.

Kopieer onderstaande code volledig:

 

Script ZHPFix
SysRestore
HKCU\Software\undefined  =>.SUP.Downloader
HKLM\SOFTWARE\F-Secure  =>.F-Secure
HKLM\SOFTWARE\WiseCleaner  =>.wisecleaner
HKLM\SOFTWARE\WOW6432Node\Avanquest  =>.Avanquest
HKLM\SOFTWARE\WOW6432Node\F-Secure  =>.F-Secure
HKCU\SOFTWARE\F-Secure  =>.F-Secure
HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\F-Secure  =>.F-Secure
HKU\S-1-5-21-3808283307-1243482618-78075021-1001\SOFTWARE\F-Secure  =>.F-Secure
HKU\S-1-5-21-3808283307-1243482618-78075021-1001\SOFTWARE\undefined  =>.SUP.Downloader
O43 - CFD: 30/12/2018 - [0] D -- C:\Users\lenovo\AppData\Roaming\WiseUpdate  =>.WiseCleaner.com, Inc
O43 - CFD: 30/12/2018 - [] D -- C:\Users\lenovo\AppData\Local\chromium  =>.Chromium
O43 - CFD: 01/01/2019 - [] D -- C:\Users\lenovo\AppData\LocalLow\F-Secure  =>.F-Secure
O108 - CMH1:  FileSyncEx [64Bits] - {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} . (.Orphan.)
O108 - CMH1: WinRAR32 [64Bits] - {B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA} . (.Orphan.)
O108 - CMH2: WinRAR32 [64Bits] - {B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA} . (.Orphan.)
O108 - CMH4:  FileSyncEx [64Bits] - {CB3D0F55-BC2C-4C1A-85ED-23ED75B5106B} . (.Orphan.)
O108 - CMH6: WinRAR32 [64Bits] - {B41DB860-8EE4-11D2-9906-E49FADC173CA} . (.Orphan.)
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx  =>.SUP.Orphan
HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\WinRAR32  =>.SUP.Orphan
HKLM\Software\Classes\lnkfile\shellex\ContextMenuHandlers\WinRAR32  =>.SUP.Orphan
HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\ FileSyncEx  =>.SUP.Orphan
HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\WinRAR32  =>.SUP.Orphan
C:\Users\lenovo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\File System\000  =>.SUP.Temporary.Chrome
C:\Users\lenovo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\File System\001  =>.SUP.Temporary.Chrome
C:\Users\lenovo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\File System\002  =>.SUP.Temporary.Chrome
C:\Users\lenovo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\File System\003  =>.SUP.Temporary.Chrome
C:\Users\lenovo\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\File System\004  =>.SUP.Temporary.Chrome
EmptyTemp
EmptyFlash
EmptyPrefetch

 

5a1abe3b8a49e-ZHPFix.PNGZHPFix uitvoeren:

  • Rechtsklik op ZHPFix.exe en klik op "Als Administrator uitvoeren".
  • Druk op de knop "Importeren".
  • De geselecteerde scriptcode wordt in het venster van ZHPFix geplakt. Gebeurt dit niet automatisch, rechtsklik dan in het venster van ZHPFix en klik op Plakken.
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • Bij de melding "Uw systeem nu opschonen ?", klik op Oui (=Ja).
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent.

Post het logbestand met de naam "ZHPFix[R1].txt" als bijlage in je volgend bericht.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.