Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Neen, bedankt, dat heb ik al meer gedaan, enkel tegen dat Virtuele Machine zie ik op, niet voor het installeren van de box, of XP dat er inkomt, maar de programma`s die ik Dbase draai, moeten bijgewerkt worden.

• Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

• Gast sloot dit topic
  • Gast opende dit topic
Geplaatst:

Ja, als je er de nodige aansluitingen voor hebt (goede (vrije) data-kabel en goede (vrije) voedingskabell) - maar begin er niet zomaar aan als je 't nog nooit deed.

Geplaatst:

Ik deed dat nog nooit. Overigens heb ik al problemen met de laptop, hij vindt plots zijn wifi niet meer. Moet ik daar een nieuw item voor maken of kan dat hier?

Geplaatst:

Ja, je kan er best een ander topic over aanmaken, anders lopen de antwoorden hier door mekaar.

Enne: 'mijn computer' van je bericht van 2 uur geleden: daar bedoelde je toch een PC mee ? 

(of ook een laptop, maar dan moet ik mijn vorig antwoord wel nuanceren!)

Geplaatst:

Ik bedoelde inderdaad de laptop die stuk is. Ik hoopte dat ik die HD daar uit kon halen, en dan op de een of ander manier met mijn PC (desktop) of laptop langs USB verbinden.

Geplaatst:

Er bestaan zogenaamde 'docking stations' waarin je een losse HDD of SSD kan steken en via een usb verbinden met een laptop, computer, alleen kosten die dingen 50€ of meer.

Moest je iemand kennen die je PC kan open maken en je schijf van je laptop ermee verbinden, dan kost het je niets (als je tenminste nog een data- èn voedings-socketje vrij hebt in je PC) - dat bedoelde ik daarstraks met die 'vrije kabels'

Geplaatst:

Ik ken niemand meer, daarom zit ik hier zo vaak. Twee jaar geleden stierf de man die mij altijd hielp. Ik heb nog wel externe HD's kan het zijn dat ik daar dat ding kan insteken?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.