Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 


63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt <--dit downloaden

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Geplaatst:

Hallo,

 

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD <== klik daarna niet op enter en je krijgt het volgende plaatje:

5a34029c61ca5-Screenshot-2017-12-15_Klik

 


Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.

Dan krijg je het volgende scherm en er moet dan links boven Administrator staan dan is het goed.

Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)

 

 

51a7378e7fd6c-4fbf82132f95a-SFC.png

 

Doe verder niks met je pc en wacht op de uitkomst en maak daar een printscreen van Uitleg printscreen.

Geplaatst:

Hallo,

 

Doe het volgende eens:

 

Start 51a72c6334c99-ccleaner16.pngCCleaner op:

  • Klik in de linker kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.

Geplaatst:

Hallo,

 

 

Ga weer naar Opstarten en schakel de volgende eens uit.

Dat doe je door er op te klikken en dan rechts te kiezen voor "Uitschakelen".

 

Yes    HKCU:Run    Adobe Acrobat Synchronizer        computer    "C:\Program Files (x86)\Adobe\Acrobat DC\Acrobat\AdobeCollabSync.exe"
Yes    HKCU:Run    CCleaner Smart Cleaning    Piriform Software Ltd    computer    "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner64.exe" /MONITOR
Yes    HKCU:Run    Google Update    Google LLC    computer    C:\Users\computer\AppData\Local\Google\Update\1.3.34.11\GoogleUpdateCore.exe
Yes    HKCU:Run    OneDrive    Microsoft Corporation    computer    "C:\Users\computer\AppData\Local\Microsoft\OneDrive\OneDrive.exe" /background
Yes    HKLM:Run    AdobeGCInvoker-1.0    Adobe Systems, Incorporated    All users    "C:\Program Files (x86)\Common Files\Adobe\AdobeGCClient\AGCInvokerUtility.exe"
Yes    HKLM:Run    Apoint    Alps Electric Co., Ltd.    All users    C:\Program Files\Apoint2K\Apoint.exe
Yes    HKLM:Run    CDAServer    Samsung Electronics CO., LTD.    All users    C:\Program Files\Common Files\Common Desktop Agent\CDASrv.exe
Yes    HKLM:Run    Dropbox    Dropbox, Inc.    All users    "C:\Program Files (x86)\Dropbox\Client\Dropbox.exe" /systemstartup
Yes    HKLM:RunOnce    *EmptyTemp        All users    cmd /c rd /q/s C:\FRST\Temp

 

 

Herstart je pc en kijk of die nu sneller opstart.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.