Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte,  en plots staat er een geluidsbalk in de linkerboven hoek van mijn scherm.

Al van alles geprobeert maar helaas. Ik krijg het niet weg.

Sysyteem herstel. Norton scanner .

Het icoon kan ik niet verplaatsen en staat er altijd. Niet alleen als ik Google chrome open  heb staan. 

Wat kan ik doen om dat vervelende ding weg te krijgen.

1304078869_Schermafdruk2019-05-1714_02_19.thumb.png.aab32168254d6e8ad469c8d21d0abf6a.png

Geplaatst:

Hallo,

Wat gebeurt er als je op dat X klikt zie afbeelding.

5cdec24c6bb3d-Screenshot_2019-05-17_gelu

Als het dan niet verdwijnt klik er eens met je rechtermuisknop op en kijk of je het zo kan verwijderen.

Geplaatst:

Hallo,

Heb je iets nieuws gedownload (hoelang heb je dit al? )

Staat het geluids- icoon ook rechts onder in je taakbalk nog?

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

• Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
Geplaatst:

Er is niets bedownload vanmorgen. Dat is ook het moment dat het balkje zoineens verscheen.

Ik zal de tool installeren en en de bijlage plaasten 

Wordt vervolgd

Geplaatst:

Ik merk ook dat pop up schermpjes niet meer in beeld blijven.

Zodra ik met de muis eroverheen ga dan komen ze 1 tel in beeld en verdwijnen dan weer 

Geplaatst:

Hallo,

We gaan even testen:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

• Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Noteer eerst wat allemaal is ingeschakeld (dit hoef je niet te plaatsen)
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

Blijft het schermpje nu weg.

Geplaatst:
13 minuten geleden, bergmwcm zei:

Alles uit staan. Geeft geen effect 

Zet alles maar weer zoals het stond.

Kan het zijn dat het programma TeamSpeak 3 Client dit veroorzaakt bekijk die instellingen eens.

Zo nee maak eens een printscreen rechts onder als je op ^ klikt ( Verborgen pictogrammen weergeven)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.