Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Normaal als je een koptelefoon in je pc doet komt er bij geluid dat je speakers of koptelefoon kan gebruiken en per apparaat je geluidsniveau kan aanpassen. Bij mij staat er geen koptelefoon als ik mijn koptelefoon aansluit maar het geluid speelt wel door de koptelefoon. Als ik mijn geluid op 0 zet en dan mijn koptelefoon er in doe blijft hij op 0 en moet ik hem naar 100 zetten en als ik hem er uit haal weer naar 0 omdat ik mijn speakers niet wil gebruiken. 

Geplaatst:

Er is geen verschil voor hoofdtelefoon en luidspreker tenzij je bluetooth koptelefoon hebt.

De reden ervan is dat je uw hoofdtelefoon op identieke manier aansluit en dus weet Windows niet dat je hoofdtelefoon hebt.

Geplaatst:

Ik heb een koptelefoon en zie geen koptelefoon

Je kan wel rechts onderaan op geluidicoontje klikken en dan zie je waarschijnlijk Windows hoofdtelefoon

Misschien heb je een aparte geluidkaart en dan moet je een andere geluidkaart klikken.

Geplaatst:

Dat betekend dat alles OK is.

Waarschijnlijk is dat een van de nieuwste update van Windows

Je zal bij configuratiescherm / realtek ook geen koptelefoon zien maar wel luidsprekers.

Eigenlijk is koptelefoon een kleine luidsprekers.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.