Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een basis excel-bestand gecreëerd bestaande uit verschillende tabs.

Per klant zal dit bestand worden aangemaakt. Graag wil ik een "extern dashboard" creëren waar ik bepaalde informatie gegroepeerd kan zien.

Liefst zou ik dit niet met bvb. een Vlookup formule doen, maar een macro creëren die ervoor zorgt dat deze informatie automatisch wordt opgevraagd op het moment dit document voor een nieuwe klant wordt aangemaakt.

 

Ik wil het risico vermijden dat een collega of ik vergeet om manueel de vlookup formule toe te voegen en dat de gegroepeerde gegevens niet zouden kloppen. 

 

Heeft er iemand raad hierbij?

 

Alvast bedankt!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.