Ga naar inhoud

Tekst Naar kolommen


Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik heb een probleem en ik kan het niet vinden om iets terug te zetten zoals het vroeger was.

Als ik vroeger een txt bestand opende dan kreeg ik gelijk de Wizard tekst naar kolommen daar moest ik dan vinkjes zetten en dan kwam al mijn tekst in aparte kolommen.

Nu is het echter zo als ik nu een txt bestand opent krijg ik de wizard niet meer te zien en zet hij alle tekst met aanhalingstekens en komma achter elkaar.

Hoe kan ik dit weer terug zetten. ik gebruik office 365 Business

Alvast bedankt voor de moeite

Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Freddy_Mulder zei:

dan kreeg ik gelijk de Wizard tekst naar kolommen daar moest ik dan vinkjes zetten en dan kwam al mijn tekst in aparte kolommen.

Zal dit jou verder kunnen helpen?  >>   https://support.office.com/nl-nl/article/tekst-splitsen-in-verschillende-kolommen-met-de-wizard-tekst-naar-kolommen-30b14928-5550-41f5-97ca-7a3e9c363ed7

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.