Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb een laptop van Medion (die regelmatig wat foutmeldingen geef).

Ik was eens aan het snuffelen bij configuratiescherm--> systeem en zag dit scherm voor mij:

Nu vroeg ik mij af hoe ik deze classificatie punten 3.5 kan opkrieken.

MVGR dries heynssens

post-5055-1417703811,5924_thumb.jpg

Geplaatst:

Hey,

Die 3.5 is een gemiddelde van een aantal punten waarop hij controleert.

klik even op Windows prestatie-index (naast het cijfer) en kijk waarop je laag scoort.

Nu moet ik wel zeggen dat 3.5 niet slecht is hoor. Het verbeteren hiervan gaat de foutmeldingen niet doen verdwijnen dus misschien is het beter dat je eerst even laat weten wat de meldingen zijn?

grtz

Geplaatst:
Hey,

Die 3.5 is een gemiddelde van een aantal punten waarop hij controleert.

klik even op Windows prestatie-index (naast het cijfer) en kijk waarop je laag scoort.

Nu moet ik wel zeggen dat 3.5 niet slecht is hoor. Het verbeteren hiervan gaat de foutmeldingen niet doen verdwijnen dus misschien is het beter dat je eerst even laat weten wat de meldingen zijn?

grtz

Alvast bedankt voor u reactie.

Dit zijn de courantste problemen:

eschrijving

Het apparaatstuurprogramma is geïnstalleerd, maar er is een probleem opgetreden tijdens het uitvoeren van de software. Foutcode: 10.

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: PnPDeviceProblemCode

Architectuur: x86

Hardware-id: pci\ven_1131&dev_7133&subsys_03801421

GUID van Setup-klasse: {4d36e96c-e325-11ce-bfc1-08002be10318}

PnP-probleemcode: 0000000A

Naam van stuurprogramma: Ph3xIB32.sys

Versie van stuurprogramma: 6.0.0.4

Datum van stuurprogramma: 11-02-2006

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Extra informatie over het probleem

Bucket-id: 11964464

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: BEX

Naam van de toepassing: svchost.exe_EventSystem

Versie van toepassing: 6.0.6001.18000

Tijdstempel van toepassing: 47918b89

Naam van foutmodule: netprofm.dll_unloaded

Versie van foutmodule: 0.0.0.0

Tijdstempel van foutmodule: 4791a73e

Uitzonderingsmarge: 72e380f4

Uitzonderingscode: c0000005

Uitzonderingsgegevens: 00000008

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie 1: b2be

Aanvullende informatie 2: 82109204b3973566ace818217390e302

Aanvullende informatie 3: 3a21

Aanvullende informatie 4: bbdab00f249b7d28816396faed6f92b1

Extra informatie over het probleem

Bucket-id: 251705708

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: BEX

Naam van de toepassing: svchost.exe_SSDPSRV

Versie van toepassing: 6.0.6001.18000

Tijdstempel van toepassing: 47918b89

Naam van foutmodule: netprofm.dll_unloaded

Versie van foutmodule: 0.0.0.0

Tijdstempel van foutmodule: 4791a73e

Uitzonderingsmarge: 6cf080f4

Uitzonderingscode: c0000005

Uitzonderingsgegevens: 00000008

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Aanvullende informatie 1: b2be

Aanvullende informatie 2: 82109204b3973566ace818217390e302

Aanvullende informatie 3: 3a21

Aanvullende informatie 4: bbdab00f249b7d28816396faed6f92b1

Extra informatie over het probleem

Bucket-id: 272953574

MVGR dries

Geplaatst:

Hey,

eschrijving

Het apparaatstuurprogramma is geïnstalleerd, maar er is een probleem opgetreden tijdens het uitvoeren van de software. Foutcode: 10.

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: PnPDeviceProblemCode

Architectuur: x86

Hardware-id: pci\ven_1131&dev_7133&subsys_03801421

GUID van Setup-klasse: {4d36e96c-e325-11ce-bfc1-08002be10318}

PnP-probleemcode: 0000000A

Naam van stuurprogramma: Ph3xIB32.sys

Versie van stuurprogramma: 6.0.0.4

Datum van stuurprogramma: 11-02-2006

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Extra informatie over het probleem

Bucket-id: 11964464

Opnieuw installeren. Dit is normaal gezien een driverprobleem. Zoek ook even op internet om na te zien of er geen nieuwere drivers beschikbaar zijn.

--------------------------------------------------------------------

Voor we verder gaan heb ik nog een vraagje, werken je apparaten allemaal of niet?

grtz

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.