Ga naar inhoud

[OPGELOST] kan mijn mails niet lezen

Gast moonray1974

Aanbevolen berichten

Gast moonray1974

Sinds ik Windows Live ID heb, kan ik mijn mails van mijn 2 andere msn adressen die ik eigelijk niet meer gebruik, niet meer lezen.

Als ik op ``Postvak in " klik, krijg ik het netwerk te zien van mijn msn adres dat ik altijd gebruik.

Is wel vervelend, want ik heb op de 500 berichten op die andere adressen die ik niet kan openen.

Kunnen jullie me aub helpen?

Groetjes,

moonray :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet echt wat je bedoeld. Zelf heb ik ook 2 Windows Live ID's. 1 van mijn gewone gmail-adres waar ik alle mails op toekrijg en een Hotmailadres. Wanneer ik naar de internetblz Home - Windows Live ga en doorklik op Aanmelden zie ik mijn gewone Live ID die ik dagelijks gebruik. Hieronder staat vermeld Aanmelden met een ander account (niet klikken op deze link want hij werkt niet) . Wanneer ik op deze blz hierop klik kan ik gewoon de gegevens van een ander adres vermelden. Wanneer je gedaan hebt, klik je op Afmelden en op naar het volgende emailadres.

Zie niet echt het probleem wat je kan hebben buiten misschien het feit dat je uw gegevens niet meer terugvind van al die emailadressen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.