Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb me Internet Everywhere aangeschaft en direct een serieuze probleem.

Internet is heel traag en als ik zeg traag dan is het traag.

Op papier 7Mbps perfect.

Bij mij128 Kbps !!! Niet normaal.

Gebelt naar mobistar doorverbonden met technische dienst.

Niets aan te doen. De zone waar ik me bevindt is zeer zwak. Dilsen-Stokkem(Limburg).

Geplaatst:

Heb aan de verkoper gevraag om een andere oplossing, gaat niet want ik heb een contrakt van een jaar getekend dus "contraktbreuk".

Ik moet dus een ganse jaar met dat prul leven!

Geplaatst:

Als ik me niet vergis is Internet Everywhere een product van Mobistar?

Niet twijfelen om te bellen naar de klantendienst en om een vergoeding vragen hiervoor! Laat ze testen doen en als ze op hetzelfde uitkomen vraag dan een schadevergoeding.

Anders laat je je abo opzeggen omdat ze niet de snelheid geven die ze beloven...

grtz

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.