Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hier het antwoord dat ik gisterenavond had klaar staan en door omstandigheden vergeten ben te posten.

Ik heb deze voormiddag via de Hotline contact gehad met de Medion service. Ik heb om uitleg gevraagd betreffende je klacht over die kostelijke telefoontjes...

Onderstaande blijkt nog steeds van toepassing te zijn (zie afbeelding):

image.png.33da215b647e921bbd974e140068d3ca.png

Echter, wanneer je een apparaat binnen de garantie termijn ter herstelling aanbiedt en men stelt gebreken vast die buiten de garantie vallen dan krijg je van de hersteldienst een offerte aangeboden via e-mail. Vanaf dat ogenblik kun je enkel nog via e-mail of via de betalende PREMIUM HOTLINE met de hersteldienst communiceren (Zie bovenstaande afbeelding). Dat heeft niets met geldgewin te maken. De technici van de hersteldienst zijn loontrekkenden (geen vrijwilligers zoals wij) en stel nu maar eens voor dat een "klant" die mensen voortdurend, buiten de garantie, telefonisch "aan de klap" houdt.

U zal begrijpen dat wij niet kunnen oordelen wie en wanneer de schade die de Medion Servicedienst zou vastgesteld hebben is veroorzaakt.

Het is sowieso een vervelende zaak. Uitgaande van de wijze van verzenden lijkt me de kans bijzonder klein dat de vastgestelde schade tijdens de verzending is tot stand gekomen. Indien de laptop al vóór de verzending beschadigd was, dan zou u dat normaal gezien moeten geweten hebben, tenzij het onzichtbaar was zonder het apparaat te demonteren.

Ik raad je aan via e-mail eens het volgende te vragen:

• In welke staat bevond zich de verpakking bij aankomst van de zending? Vraag om foto's.
  • Vraag om foto's van de beschadigde onderdelen. U zei eerder dat u die niet krijgt, daar hebt u echter recht op.Je kunt druk zetten door te dreigen naar de ombudsdienst (<<klik) te stappen.

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Bedankt hé, probleem is dat er geen email adres voorhanden is, alles werd verzonden via een no-reply mail.

Ik heb vrijdag ll  klacht ingediend bij het hoofdkantoor Aldi, daar heb ik nog niets van vernomen, deze morgen opnieuw, hopelijk toch een reactie.

Ik had foto's gevraagd aan het 02 nummer, die konden ze niet geven, ik moest daarvoor bellen naar het 0900 nummer, Ik wacht nog tot woensdagavond, dan leg ik klacht neer bij de Ombudsman, mvg, Alain

• 1 maand later...
Geplaatst:
Op 3/9/2019 om 10:16, mercury2001 zei:

Ik wacht nog tot woensdagavond, dan leg ik klacht neer bij de Ombudsman, mvg, Alain

Heeft die klacht iets opgeleverd?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Eind goed, al goed. Veel geluk met deze nieuwe laptop.

We sluiten dit topic met een goed gevoel hé.

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.