Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geacht forum.

Ik heb een Sony tablet versie 5.1.1.

Ik kan de laatste tijd de reclame op mijn gmail niet meer bekijken/verwijderen, ik krijg altijd het ronddraaiend pijltje.

De enige die nog werkt is het primair icoontje, dus ik kan nog wel mijn mails lezen/bekijken.

Weet iemand een oplossing? Mijn tablet is ongeveer 5 jaar.

Bedankt voor uw reactie

Borki

Geplaatst:

ga instellingen, opslag (of opslagruimte) en als het schermpje is berekend tik je op cache, en ja als de vraag komt om de cache te legen.

vervolgens: houd de afsluitknop ingedrukt tot het menuutje komt en kies dan 'opnieuw opstarten'.

Geplaatst:

Hallo, bedankt dat u wilt helpen. Ik heb een paar keer geprobeerd de cache te ledigen, maar er blijft nog altijd meer dan 600 MB in de cache staan.

Het probleem blijft dus hetzelfde.

Vriendelijke groet

Borki

Geplaatst:

eerste keer dat ik dat hoor...

je krijgt wel de vraag of je de cache wilt legen?

en die beantwoord je met ja?

blijft het zo ga dan naar instellingen / applicaties

tik op de apps die je het meest gebruikt (en zeker de browsers) en kies in het dan getoonde eigenschappenschermpje voor verwijderen cache 

Geplaatst:

Ik zal waarschijnlijk aan een nieuwe tablet zitten, want wanneer ik nu wil overschakelen van reclame naar de gewone email, krijg ik nu ook het ronddraaiend zoeksymbool.

In ieder geval bedankt voor uw support.

Borki

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.