Ga naar inhoud

Ethernet aan/uit/aan/uit... (WiFi ok)

3S

Aanbevolen berichten

Op 26/8/2019 om 11:04, 3S zei:

Heb scarlet ook al gebeld maar de medewerker daar kan me totaal niet helpen, met eender wat, het stocknummer is volgens haar niet belangrijk want het zat niet in haar opleiding, niemand van haar collega's kent het (zonder het na te vragen), en het is waarschijnlijk iets voor het magazijn, niet voor de helpdesk of de klant.

Ben al jaren klant bij Scarlet in de tijd van ADSL, stapte over van Dommel omdat er promotie was 3 maanden gratis en sneller en meer volume.

Alles was oké,maar ook ineens internet trager .Ging op de chat ja die bla bla uitleg....2dagen later totaal geen internet meer !Weer op de chat weer bla bla ook weekje geduurd dan toch maar ticket naar proximus werd uiteindelijk geloofd.Man van proximus keek boven en in kelder alles na.

Dan na de straat cabine ,daar lag hetprobleem medewerker proximus had bij nieuwe aansluiting had mijn kabel los getrokken en dan iets verkeerd gedaan.

Zo probleem kan Scarlet onmogelijk vinden ,nu misschien wel met VDSL.Helpdesk is echt hopeloos.

Goede kant van Scarlet,moest die maand niet betalen en nog maand gratis bovenop.

Paar jaar geleden gratis mogen overstappen naar VDSL.

Alle providers verhogen hun prijzen .Scarlet verlaagt van 35€ na 32€

Qwa sleheid mag ik zeker niet klagen scarlet.PNG.a35c2704ff654bfaab2ec35c1a7c59f8.PNG

Zolang je geen  problemen hebt is Scarlet goed!

RG

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen ben ik zeer tevreden van Scarlet, gewoon echt niet van de service op dat moment met die persoon. Jammer genoeg krijg ik niet uw download en upload snelheden, 47.59 down (krijg max 50 binnen) en 3.86 up (krijg max 4 binnen). Scarlet heeft me nadien ook echt geholpen om het issue op te lossen!

Mijn issue is op dit moment niet meer teruggekomen, dus hopelijk blijft alles werken met deze nieuwe kabel. Denk echter nog steeds dat mijn kabels ok zijn, ik denk niet dat die zomaar opeens stuk kunnen gaan zonder dat er ergens iets in contact is gekomen met deze kabels, en ik heb nog steeds geen verklaring waarom het internet maanden of weken perfect werkte, en opeens een dag niet, nadien terug hetzelfde maanden/weken ok, een dag niet, etc.. Misschien is het het RJ45 Modular Koppelstuk tussen de 2 oude kabels dat het probleem is, maar zolang ik daar geen nieuw op zet zal ik het niet weten.

Iedereen alvast bedankt om mee te zoeken naar een oplossing. Hopelijk helpt deze post ook voor anderen in de toekomst met hetzelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, 3S zei:

Misschien is het het RJ45 Modular Koppelstuk tussen de 2 oude kabels dat het probleem is, maar zolang ik daar geen nieuw op zet zal ik het niet weten.

Waarschijnlijk is dat koppelstuk inderdaad het knelpunt.

Elke koppeling geeft een verzwakking van het signaal en kan storingen veroorzaken met alle gevolgen vandien.

Altijd proberen om met kabels uit 1 stuk te werken; dat is beter voor de kwaliteit van het signaal en dus de stabiliteit van de verbinding.

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit onderwerp kunnen afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.