Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enkele dagen heb ik problemen met mijn pc hij loopt regelmatig vast, het beeld bevriest en ik hoor een raar geluid het enige dat ik kan doen is de aan-uitknop gebruiken voor af te sluiten.Dit probleem gebeurt zowel als ik een game speel of yelo tv kijk of gewoon zomaar.ook kan ik sinds 6 dagen geen connectie meer maken met de server van mijn game,nochtans staat NAT-Type open en serverconnectiviteit verbonden.         Groetjes Dirk

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Welkom op ons forum. :welkom:

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Geplaatst:

Je hebt op zondag 1 september eigenhandig de volgende aangeboden updates uitgevoerd:

  • Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1903 for x64 gebaseerde systemen (KB4512941)
  • Cumulatieve update voor .NET Framework 3.5 en 4.8 voor Windows 10 Version 1903 voor x64 (KB4511555)
Zijn de problemen nadien begonnen?
 
Ik stel vast dat je gebruik maakt van het programma Driver Easy. Dat is geen goed idee. Als het al niet te laat is, verwijder het meteen en maak nooit meer gebruik van dergelijke programma's.
Geplaatst:

OK. Dan gaan we elders kijken.

 

Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!

  1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u attent te maken op bepaalde zaken.
  2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
  3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (het is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc)
  4. Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden,
  5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's)
  8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad.

 

Farbar Recovery Scan Tool Link

 

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe (of FRST.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Geplaatst:

De log specialisten zijn verwittigd en zullen, zodra één van hen online is, je logjes analyseren en zo nodig de gepaste instructies geven.

 

Ben je zeker dat de instelling van je NAT-type goed is? Zelf heb ik er echter geen verstand van maar mogelijk iemand die dit topic volgt wel.

Geplaatst:

Bedankt alvast voor uw support.Wat betreft de instelling van mijn NAT-type daar heb ik ook ervaring mee ik moet wel zeggen dat ik naar de instellingen van Game ga dat deze steeds geblokkeerd staat en deze moet openen.graag zou ik wel wat uitleg of hulp kunnen gebruiken

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.