Ga naar inhoud

unread messages

Gast moonray1974

Aanbevolen berichten

Gast moonray1974

Als ik me aanmeld op pc, krijg ik onmiddellijk melding van enorm veel ( meer dan 200 ) ongelezen mails.

Maar ik zou niet weten waar die zitten. Mijn hotmail berichten zijn gelezen en mijn outlook ook.

Waar hebben die ongelezen mails zich verstopt ?

Groetjes,

Moonray :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof dat ik weet met welke versie van Windows je zit (Windows 98 als ik mij niet vergis). Vroeger hadden we die versie ook van Windows, nu niet meer. We zaten toen met 3 à 4 gebruikers op die pc en kregen ook van die berichtjes. Ze stonden bij de gebruikers vermeld. Geen idee waar hij die aantallen inderdaad haalde.

Volgens mij is dit een of andere bug van dat Windows-versie die er gelukkig is uitgehaald in volgende versies. Geen idee waar je het instelt dat je die flauwe kul niet meer wil zien. Het hoort gewoon bij die versie van Windows vrees ik tenzij iemand op dit forum weet waar je die flauwekul eruit kunt halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast moonray1974
Ik geloof dat ik weet met welke versie van Windows je zit (Windows 98 als ik mij niet vergis). Vroeger hadden we die versie ook van Windows, nu niet meer. We zaten toen met 3 à 4 gebruikers op die pc en kregen ook van die berichtjes. Ze stonden bij de gebruikers vermeld. Geen idee waar hij die aantallen inderdaad haalde.

Volgens mij is dit een of andere bug van dat Windows-versie die er gelukkig is uitgehaald in volgende versies. Geen idee waar je het instelt dat je die flauwe kul niet meer wil zien. Het hoort gewoon bij die versie van Windows vrees ik tenzij iemand op dit forum weet waar je die flauwekul eruit kunt halen.

Ik heb sinds kort de nieuwste versie van Windows Live ID,

daarvoor had ik Windows 98 en had ik dit probleem niet.

Zelfs al mijn berichten van mijn Yahoo heb ik gelezen, heb mijn account daar zelfs verwijdert, hetzelfde heb ik gedaan met mijn Gmail.

De enige berichten die ik normaal gezien binnen kan krijgen, moeten van mijn Outlook komen of mijn ene msn adres.

Sinds mijn update van msn dus, zit ik met dat probleem :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor alle duidelijkheid: Windows Live ID heeft niets te maken met de versie van Windows. Windows Live ID is een programma dat werkt onder Windows zoals MSN Messenger. Windows 98 is een besturingssysteem. Zonder een besturingssysteem kan je geen programma doen werken.

Dus als ik het goed begrijp, heb je na de installatie van het programma Windows Live ID het probleem en zou de bug daar moeten zitten. Daar heb ik eigenlijk nooit bij stilgestaan aangezien er toen bij ons inderdaad gebruikers waren die dergelijke programma's gebruikte. Weliswaar misschien niet die versie dat jij hebt maar toch.

Ik weet niet of het helpt maar misschien moet je dan eens proberen met dat programma Windows Live ID volledig te verwijderen en zien of je deze berichtgeving nog steeds hebt.

Als het dit niet is hoop ik dat er iemand reageert op dit forum die er meer van kent dan ik van dit probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als WLM deinstalleren niet werkt, zou ik richting malware kijken.

Lijkt mij zo'n typisch pc-gebruikertje plaag geval.

Hier staat hoe je een HJT-logje maakt, hiermee kunnen onze experts zijn of er malware (virussen enzo) aanwezig is, en hoe je die kan verwijderen.(Nog wat werk voor Kape :D)

Als het niet werkt, kunnen we dat uitsluiten en iets anders proberen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.