Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
59 minuten geleden, stegisoft zei:

Je zegt dat je steeds op internet gaat?

Start Chrome en kijk of je op internet kan.

Volgens mij niet en dus gebruik je geen data.

 

Je mag SMS niet verwarren met data want sms is geen data-verbruikt.

 

 

 

1 uur terug, stegisoft zei:

Je zegt dat je steeds op internet gaat?

Start Chrome en kijk of je op internet kan.

Volgens mij niet en dus gebruik je geen data.

 

Je mag SMS niet verwarren met data want sms is geen data-verbruikt.

 

 

Ik citeer even wat ik zei in mijn eerste bericht hier:

"Nu is het zo dat ik mijn kaart nog niet opnieuw heb herladen, omdat ik natuurlijk niet wil dat deze kaart ook word leeggezogen. Iedere dag krijg ik van Proximus volgende sms: "Proximus-info: uw krediet is ontoereikend. Gelieve uw prepaid-kaart te herladen en vervolgens opnieuw te proberen"

 

Eveneens krijg ik van het Android systeem de melding: Mobiele datalimiet bereikt: Data onderbroken voor de rest van de factureringscyclus."

 

Ik heb mijn kaart nog niet herladen dus kan ik ook niet op het internet via chrome, via de wifi lukt dat natuurlijk wel.

Wat ik echter niet begrijp is dat ik nog steeds dagelijks de melding van proximus krijg. Volgens Proximus zelf stuurt men deze melding enkel als er via een toestel online gegaan word en niet automatisch, tenzij men mij verkeerd heeft ingelicht natuurlijk

Geplaatst:
5 uren geleden, nokiaprox zei:

Is de app Mobile Manager op je toestel geïnstalleerd?

 

Indien ja, dan kan je eens volgende pagina's doornemen:

 

[ZenFone] [Mobile Manager] What is [Data usage] function?

 

[Zenfone] How to set up and control data usage for apps?

 

Ik vrees dat ik hier aan het einde van mijn gekomen Latijn ben :(

Bedankt voor de tip, maar spijtig genoeg niet compatibel met mijn toestel:

42205494_nietcompatibel.thumb.png.d14ff6bc6b4f66bd2d7290f72ea35d96.png

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.