Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een nieuwe laptop (ASUS met Windows 10), en ik heb twee geluidsproblemen.

Het eerste probleem is dat het geluid stottert als ik muziek luister en ondertussen met iets anders bezig ben. Blijkbaar is dit een veelvoorkomend probleem, met verschillende oplossingen, maar ik vraag het toch liever hier om zeker te zijn.

Het tweede probleem is dat mijn koptelefoon niet wordt herkend, ook al kan ik er wel geluid door beluisteren (zie screenshots).

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt in ieder geval.

Screenshot1.png

Screenshot2.png

Screenshot3.png

Geplaatst:

Ik post niet graag twee keer na elkaar. Maar deze screenshot lijkt me wel belangrijk. Daarnet stotterde het geluid, en opeens was het gewoon stil. In het tabblad waar ik muziek aan het luisteren was lukte het niet meer om af te spelen. In andere wel nog. Zéér storend dus.

Screenshot4.png

Geplaatst:

Jdav,

eigenlijk ken ik van je Smart Audio niks, maar dit viel me op aan je laatste plaatje:  image.png.46b1eb048d7a70874edd2a60b94d931f.png en onderaan zegt hij dan dat hij geen micro's vond.

mogelijk ben je met dit filmpje (<klik!) iets - daarin wordt verteld hoe jij je microfoon kan 'vinden' ?

Geplaatst:

De Smart Audio die Stegisoft mij liet installeren en de Smart Audio van dat filmpje zijn twee verschillende programma's. Ik gebruik geen externe microfoon, enkel een koptelefoon voor geluid. 

Screenshot5.png

Screenshot6.png

Geplaatst:

Dan zal het dus wachten zijn op Stegisoft... (al zegt je plaatje duidelijk wèl dat er geen microfoons gevonden zijn - en dat het blijkbaar daar toch naar op zoek is -anders zou het die foutmelding niet geven toch? )

Geplaatst:

Beste

De vorige link die u gaf was niet die die u nu geeft. Deze laatste heb ik nu ondertussen wel gedownload en geïnstalleerd zoals u aangaf. Wat is de volgende stap?


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.