Ga naar inhoud

javascript geeft blanco palina

Gast JVS

Aanbevolen berichten

dag,

wanneer ik (bvb internet bankieren) open geeft JScript mij een blanco pagina i.p.v. verder te gaan? Gebeurt ook op andere sites

Wat is de reden?

voorbaat dank

jacques (JVS)

PIII 800Mhz

384 MB RAM

W2K IE 6 SP1

2xHD 10 + 20 GG

Met firefox geen problemen alleen bij Internet Explorer

internet Expl. reeds terug gedownload en heringesteld geen oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is ofwel een fout in de pagina ofwel een instelling in de browser die u gebruikt, kunt u even laten weten welke browser u gebruikt

Kijk even na of u de laatste versie van uw browser beschikt. Voor internet explorer is die versie 7. Voor firefox is dit 2.0.0.4

Voor updates van internet explorer gaat u naar windows update

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op de site van MICROSOFT het antwoord gevonden.

Door updating (vanuit Microsoft) was het register en de bijbehorende .DLL beschadigd en/of verwijderd.

oplossing:

in run/uitvoeren volgend commando intypen:

"regsvr32 urlmon.dll

opgelost

toch dank voor de "beperkte" aandacht

Groeten

JVS - Jacques

Link naar reactie
Delen op andere sites

toch dank voor de "beperkte" aandacht

U moet begrijpen dat wij dit forum runnen op vrijwillige basis, en zo snel mogelijk voor elk probleem een goede oplossing proberen te vinden.

Ik stel voor dat u even de forumregels doorneemt.

Ik quoteer even:

GEEN ANTWOORD? Indien je niet meteen een antwoord krijgt op je vraag, geef het wat tijd. Vergeet niet dat onze medewerkers niet altijd beschikbaar zijn en ook een privé leven hebben. Ze doen dit in hun vrije tijd. Indien je voorbeeld na een dag geen antwoord hebt, start aub dan geen nieuw bericht maar reageer in uw bericht met de vraag of iemand reeds een antwoord heeft. Dit brengt uw discussie automatisch bovenaan de lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is correct, wij hebben helaas niet heel de dag de tijd (ook al word dat van mij anders gezegd af en toe) helaas dat wij u niet hebben kunnen helpen zoas u misschien had gehoopt, een volgende keer zal dit hopelijk wel het geval zijn.

mvg

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.