Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

 

Weet er iemand een degelijk en gebruiksvriendelijk ticketingsysteem die ik kan gebruiken voor de uitbouw van, mijn IT-helpdesk? 

Iemand ervaring met Topdesk en Zendesk? 

Zijn de twee die ik momenteel al eens zou willen testen. 

 

Iemand een beter voorstel? 

graag pro en contra. 

 

 

Geplaatst: (aangepast)

Ik ken er niks van en ik hoop dat andere jou beter kunnen helpen.

Op basis van Topdesk en Zendesk dat redelijk prijzig is tenzij je dat kan betalen.

Ik zou ook kijken naar open source zoals osTicket mits je goede kennis hebt van programmeren.

 

 

aangepast door stegisoft
Geplaatst:

Stegisoft, helaas geen kennis van programmeren.

Ik ben ook niet happig op het gebruiken van gratis open source toepassingen. 

Is naar aansprakelijkheid en GDPR best niet wat een bedrijf met 100 medewerkers dient te gebruiken. 

 

We moeten nu niet de duurste toepassing gaan gebruiken, maar mag wel een kost(je) tegenover staan. 

 

Zendesk zal vermoedelijk ook afvallen. Dit is een Amerikaans bedrijf, die volgens mijn eerste indruk GDPR niet opgenomen heeft. 

 

Geplaatst:

Je doet alsof je gewoon wou proberen maar dat is totaal iets anders.

Inderdaad met GDPR moet je echt mee oppassen.

Je zegt wel dat je 100 medewerkers hebt maar niet in welke sector.

Dit bedrijf (klik) is volledig GDPR proof en bovendien werkt die samen met hoog aangeschreven bedrijven zoals Combell en dat zorg ook voor volledige veiligheid en backup.

 

 

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.