Ga naar inhoud

Internet problemen

beauyen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Dan gaan we een test doen:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

• Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.(noteer wel eerst wat allemaal is ingeschakeld)
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

Test nu je internet weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

38 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

Dan gaan we een test doen:

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

• Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.(noteer wel eerst wat allemaal is ingeschakeld)
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

Test nu je internet weer.

ik ga hier vanmiddag even achteraan!! ben nu aan het werk. je hoort van me! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles uitgeschakeld via dat msconfig en nog steeds is het internet traag. wat mij wel opvalt is dat als ik me pc opstart dat het internet tekentje rechts onderin de taalbalk geen internet aan geeft, na 10 seconden is me pc verbonden met het internet ( ethernet teken) hiervoor was dat niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, beauyen zei:

na 10 seconden is me pc verbonden met het internet ( ethernet teken) hiervoor was dat niet. 

Was dat in veilige modus ook?

WE gaan nu ook de Windows Services uitzetten (laat de opstarters ook nog uit)

• Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"

Herstart je pc en hoe is het nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, abbs zei:

Was dat in veilige modus ook?

WE gaan nu ook de Windows Services uitzetten (laat de opstarters ook nog uit)

• Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"

Herstart je pc en hoe is het nu?

services, en opstarten uitgeschakeld, duurt nog steeds 10 seconden voordat het ethernet door komt, maar het internet doet het nu wel!!! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, abbs zei:

Hallo,

Schakel alles maar weer in (Services en de opstarters).

Herstart je pc en test het weer.

Ik heb alles weer aangezet en de pc weer opnieuw opgestart, en ja me internet is weer kut. ik heb nu bij opstarten bepaalde dingen aangelaten en services weer uitgezet en me internet doet het weer goed. 

dus er is een progamma of een services op me pc wat me internet op eet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, beauyen zei:

ik heb nu bij opstarten bepaalde dingen aangelaten en services weer uitgezet en me internet doet het weer goed. 

Een Services zorgt voor je probleem maar welke is moeilijk te zeggen, en om ze één voor één te testen is onbegonnen werk.

We gaan via SFC een kijken of we wat kunnen vinden.

Klik linksonder op het vergrootglas en doe de volgende stappen:
1. typ cmd.
2. klik met je rechter muisknop op Opdrachtprompt.
3. klik op Als administrator uitvoeren.

5a4f3d809f508-cmd-adm.png

Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar https://imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.