Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Zo af en toe bevriest mijn PC niet altijd, elke dag ook niet 1 keer per week maar af en toe.

Ook niet bij een bepaald programma kan zijn terwijl ik hier lees, of de telegraaf of ik ben op mijn forum bezig.

Ik moet het dan handmatig uitzetten want niks reageert meer, de ene keer kan ik het normaal opstarten.

En een andere keer krijg ik de melding dat ik op enter moet klikken om te zoeken naar fouten.

 

Heb geen idee wat er eventueel mis is en waar het door komt.

aangepast door Liesbeth*
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

'de ene keer normaal opstarten': lukt dat dan niet de volgende keer?

wellicht handig als je een volgende keer eens op die enter (staat daar niks bij over welke fout??) klikt en laat zoeken naar fouten.

zo'n actie wordt meestal afgerond met een dialoogvenstertje met info waar we hier op het forum wat mee kunnen.

zonder nadere info is dit een gevalletje glazen bol omdat je ook al aangeeft 'niet bij een bepaald programma' ....

Geplaatst:

Klopt en als je dan op enter hebt geklikt krijg je de mededeling dat het heeft gescand zeg maar 387 fouten heeft gerepareerd nooit welke.

En dan zie je ook dat het heel veel heeft gescand je ziet de cijfers oplopen tot wel maar dan 100 duizend items.

 

Want als ik hem handmatig moet uit doen en weer aanzetten gaat het 8 keer goed en 2 keer mis.

Dacht eerst dat het kwam door een draadloze muis maar dat was het niet heb nu een muis die bedraad is en doet hij het ook.

 

Geplaatst:
2 uren geleden, Liesbeth* zei:

Ook niet bij een bepaald programma kan zijn terwijl ik hier lees, of de telegraaf of ik ben op mijn forum bezig.

Dat lijkt me toch steeds hetzelfde programma, namelijk je browser. Je gebruikt immers je browser om topics te lezen op het PC Helpforum of op je eigen forum. Ook om de Telegraaf te lezen gebruik jij je browser.  Is het je browser die vastloopt?

Welke browser gebruik jij? Internet Explorer, Edge, Firefox, Chrome of een andere?

 

2 uren geleden, Liesbeth* zei:

En een andere keer krijg ik de melding dat ik op enter moet klikken om te zoeken naar fouten.

Op dat moment eerst een printscreen maken van die melding en die printscreen opslaan op je computer. Misschien kunnen de helpers wat met die afbeelding.

Geplaatst:

Ik gebruik dus Google Chrome als browser en die zou ook zomaar kunnen vastlopen.

En ik heb deze versie van chrome ''Versie 78.0.3904.87 (Officiële build) (64-bits)''.

Zal het zodra het weer gebeurt er een screen van maken wellicht komen jullie er dan uit.

Geplaatst:

een melding 'gescand en 387 problemen gezien' duidt doorgaans op een stukje software dat je niet moet willen.

staat er ook een programmanaam oid bij die mededeling zoals 'xxyyzz heeft 387 fouten geconstateerd'??

wellicht deze procedure

 

Geplaatst: (aangepast)

Nee als ik dan weer opstart dan moet ik een willekeurige toets indrukken dus vaak enter.

Ik heb dan een zwart scherm met witte zinnen en dan zie je het scannen.

Dan rollen de cijfers je voorbij aan de linker kant en dan komt er rechts te staan dat er fouten zijn gevonden en Windows die repareert.

 

Dan krijg je een mededeling dat de fouten zijn herstelt en Windows zich opnieuw opstart.

Kan dus nergens een screen van maken.

En wil wel een farbar logje plaatsen hoor dat is geen [probleem.

aangepast door Liesbeth*
Geplaatst:

Hallo,

 

Ik zie dat je Malwarebytes al heb staan doe daar eens een scan mee:

 

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Selectie in quarantaine plaatsen" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.

Start Malwarebytes klik op "Rapporten".
Klik op het recenste "Scanrapport > Rapport bekijken".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
58bbe20c47231-mbam3.png
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

 


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.