Ga naar inhoud

Planning maken


JTvD

Aanbevolen berichten

die knoppen hebben geen nut mogen gerust verwijderd worden, ik had dat gebruikt om bij de voornamen dezelfde achternaam te plakken.

 

het niet overschrijven heb ik bewust gedaan, als er nu een lijst binnenkomt met dezelfde datum maar met andere namen worden die er gewoon bijgesteld..

als er nieuwe datums bijkomen telt hij gewoon verder en de oude datums zijn gemakkelijk te verwijderen. (ja nee keuze) Nus taat dat ingesteld op verwijderen tot gisteren maar daar kan ook een andere dag (-2 -3 of een week) gekozen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

emielD  We zijn vandaag met jou programma aan het stoeien geweest  met mijn collega's.

Waar we tegen aan liepen was wat als iemand verlof heeft we telkens een MSGbox tegen komen.

De rode kleur is prima ook dat de namen er tussen blijven staan

Is er een mogelijkheid dat deze MSGbox niet oppopt  maar deze namen in de groene lijst gezet worden voor de afdeling.

Wel als iemand meerdere dagen verlof heeft is het prima dat deze er maar 1 keer in voor komt.

Hier kunnen ze dan zien wie deze week verlof heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de naam erin stellen is geen probleem en de pop up niet laten verschijnen ook niet .

 

het is wel een probleem dat ik niet welke dag en op welke plaats die naam moet komen.

 Moet hij in de afdeling komen waar hij werkt en welke dag, reeds van bij de opmaak van de lijst of enkel de dag dat er verlof is?

moet in een lijst van 14 dagen 1 dag verlof de ganse tijd blijven staan?

Planning 2 weken (1).xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nu snap ik de vraag even jou programma bekenen

 

De planning laat ik binnenkomen per week.

Als b.v een bij de SCHM vrij kan deze bijgeschreven worden in het groende gedeelte bij de SCHM 

Is er iemand vrij bij ABB dan zal deze in de groende vlak bij ABB komen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het maar druk met mij..

Bijna het verlof mag op de afdeling staan waar ze verlof hebben.

Als Baki verlof heeft bij ABB dan mag zijn naam hier staan heet hij in deze week ook verlof bij b.v SCHM dan mag ook zijn naam daar staan.

 

Ook zie ik dat bij opnieuw invoeren de data gewist word in de verlof tab dit is jammer deze informatie konden we gebruiken.

En bij het opnieuw data wissen en gegevens ophalen blijven de "oude" verlofnamen staan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.