Ga naar inhoud

Windows wilt door de window vliegen...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@stebentjeSorry@stebentjeSorry voor de mention, ik krijg hem niet weg..

@stegisoftHet is me gelukt het op m'n computer te zetten door het micro USB kaartje van m'n raspberry pi te gebruiken. De computer heeft zichzelf herstart, zelfde resultaat helaas. Ik zal dat commando van Chris eens uitvoeren, helpt dat niet, dan zal ik teruggaan naar een herstelpunt. 

20191208_112139.jpg

Geplaatst:

Update, wanneer ik opstart let vliegtiogmodus ingeschakeld werkt de zoekbalk wel. Schakel ik dan internet in (ook al geeft ie dan dat ie niet verbonden is, dan werkt die niet meer. Ook niet als ik vliegtuigmodus dan weer inschakel. 

Verder heb ik al eens de toegansrechten van "Windows apps" proberen op te lossen zodat ik zou kunnen teruggaan naar een herstelpunt, maar nu kan de computer deze niet meer vinden. 

Ik heb ook ontdekt dat als ik in dat blauwe recovery scherm geraak, dat er een Msi recovery tool is. Zal ik die gebruiken? 

Geplaatst:

vliegtuigmodus aanzetten betekend dat je internet uitzet.

Msi recovery tool betekend dat je alles terug naar fabriekstoestand zet.

Dat is ook alle data, software enz. verwijderen.

Doe zoiets alleen als je al uw data (dat is geen backup) een kopie had gemaakt.

Software dat niet in fabriekstoestand aanwezig was moet je opnieuw installeren.

Mogelijk ook alle Windows update's

Ik zou wachten tot iemand de log na heeft gekeken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.