Ga naar inhoud

geluid video smartphone A40

lowie12

Aanbevolen berichten

Ik weet dat het over een andere type Samsung smartphone gaat, maar dat doet er volgens mij niet toe.

Heb je dat hele topic doorgelezen (3 pagina's)?

Had je deze post van extemporize (op pagina 2 van dat topic) ook gelezen:

"The white triangle is not a button on your camera, it appears in the middle of the video screen when you tap on the video you want to watch.  If you just tap on the video, you only get a silent preview of the video.  After you tap on the video once then tap on the white triangle on the screen and you will get the video with sound.  Make sure your sound is turned up."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Porrelaar,

Ik heb ondertussen gevonden hoe het moet gebeuren en ik wil dit hier melden als er nog mensen moesten zijn met dit probleem

Ga naar videoopname  links boven staat een tandwieltje daar op tikken dan krijg je opname methode daar op tikken en dan krijg je de mogelijkheid om geluid met beeld op te nemen.

Ik hoop dat dit duidelijk is maar het doet niet weg dat ik porrelaar wil bedanken om mij trachten te helpen,

Mvg.Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.