Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb helaas geen idee waar ik dit moet plaatsen.

Vermoedelijk na het gebruik van Privazer kreeg ik problemen. Ik heb een abonnement op Creative Cloud van Adobe en tijdens het werken met Bridge gebruikt de pc héél veel geheugen en het programma blijft hangen. Er is nauwelijks mee te werken.

Ik desinstalleerde adobe en herinstalleerde zonder succes. Update van de Creative Cloud app mislukt steeds: foutcode 191.

Bij het opstarten van de pc zie ik het volgende in het 1ste venster: calibration.exe-systeemfout  de code kan niet worden voortgezet omdat MSVCP71.dll niet gevonden is.Mogelijke oplossing is om programma opnieuw te installeren. Venster sluiten met OK. Dan 2de venster met identieke tekst maar nu gaat het om MFC71.dll en 3de venster om MSVCR71.dll. Venster 4 heeft een andere hoofding: Profile reminder.exe systeemfout en hier ontbreekt MFC71.dll.

 

Ik zou blij zijn mocht iemand begrijpen waar het hier over gaat en zeker wanneer die een oplossing kent.

 

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!

  1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u alert te maken op bepaalde zaken.
  2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
  3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (dit is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc)
  4. Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden,
  5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's)
  8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.
  9. Doe mee met de PC Helpforum Prijsvraag en win een leuke prijs !

 

 

Stap 1.

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt ddoe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

Stap 2.

Download 5ad1ee59ba80d-CKScanner_MAINICON.pngCKScanner by askey127 naar het bureaublad.

  • Klik met de rechtermuisknop op CKScanner.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Search For Files.
  • Wanneer de zandloper/rondje van de cursor verdwijnt, klik je op Save List To File.
  • Een berichtvenster opent, klik op OK en het bestand word opgeslagen.
  • Op het bureaublad staat een logbestand met de naam (ckfiles.txt).
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Geplaatst:

Hallo,

 

Voor we verder gaan valt mij het volgende op:

1. KMSpico < -- dit word gebruikt om een Office legaal te laten lijken als we doorgaan word die verwijderd.

2. luminar 4\luminar v4.0.0.4810\crack <-- dit is ook geen gratis programma https://www.morethanwords.be/blog//luminar-4-beschikbaar

 

Omdat cracks en keygens open poorten zijn is  de kans groot dat er met regelmaat een infectie op je pc zit.

Het laten staan van deze programma's werkt in tegen de tools die wij gebruiken en dan heeft het geen nut om door te gaan.

Ook is het in strijd met de forum regels die wij hanteren dus aan jou of we door gaan.

 

Geplaatst:

Luminar is reeds verwijderd.

KMSpico is me echter niet bekend. Die mag dan ook verwijderd worden. Ik vind die niet terug via het zoekvenster.

We kunnen dus doorgaan wanneer je wil.

 

Geplaatst:

Hallo,

 

Die KMSpico kan ik beter verwijderen dus dat komt wel goed.

 

Verwijder ook de volgende programma's:

Adobe Bridge 2020
Adobe Creative Cloud
Adobe Lightroom Classic
Adobe Photoshop 2020

PrivaZer

 

Het abonnement kan je weer instellen na het opnieuw installeren van de Adobe producten als we klaar zijn.

Want ik denk dat PrivaZer iets te vel heeft schoon gemaakt.

 

Voer hierna FRST weer uit voor 2 verse logjes:

 

5ab37027cf10c-Screenshot-2018-3-22_gehac
 
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.

  • Zorg dat de volgende optie is aangevinkt: addition.png
  • Druk op de knop Scannen.
  • Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.

 

Geplaatst:

Hallo,

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

Vertel er ook bij of je van alle meldingen af bent.

Geplaatst:

Het gevraagde logje post ik hierbij.

Het verwijderen van de Adobe producten ging erg traag evenals het bijwerken van Windows 10 (bijna 2 uur).

Bij het heropstarten krijg ik nog steeds de meldingen die ik vernoemde in de 1ste post (MFC71.dll enz.)

Op het scherm verscheen ook dit: no AMD driver is installed.

Het intikken van woorden lukte moeizaam, het is alsof ik de verkeerde toetsen aansla. Via Google opgezocht en hersteld met Alt+Shift.

Mijn wachtwoorden van verschillende sites moet ik herinvoeren.

De pc zucht en blaast wel niet meer.

Ik herinstalleerde de Adobe toepassingen nog niet. Ik wacht op groen licht van jou.

Fixlog.txt

Geplaatst:

Hallo,

 

Alvast de beste wensen voor 2020.

 

Maak van die meldingen eens een printscreen en upload die via https://www.imgdumper.nl/

En -plaats de verkregen linken, doe ook:

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.


Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    
    silentrunners;
    startupall;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.