Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Er wordt mij steeds gevraagd waarom ik op een ander account inlog, dat komt doordat ik op het Account van Gerard Elsing als ik daarop inlog

het wachtwoord e.d. niet kloppen, dan zit er voor mij niets anders op dan een ander account aan te maken, ik vnid dit ook niet leuk, graag zou ik normaal op het account

Gerard Elsing in willen loggen , maar dat lukt niet . Is dit te regelen

Sorry voor het ongemak.

Gerard Elsing

Geplaatst:
6 minuten geleden, Rineke Elsing zei:

Er wordt mij steeds gevraagd waarom ik op een ander account inlog, dat komt doordat ik op het Account van Gerard Elsing als ik daarop inlog

het wachtwoord e.d. niet kloppen

Vreemd dat alleen u daar problemen mee hebt. We denken dan ook dat het probleem bij uzelf moet gezocht worden.

Hebt u die problemen ook als u zich op andere websites, waar u een account hebt, aanmeldt?

Ben je zeker dat het toetsenbord foutloos werkt?

Typ bij een volgende gelegenheid je wachtwoord eerst eens in een kladblok of Word document zodat je ziet wat je typt. Als het niet overeenkomt met wat je dacht getypt te hebben dan laat je ons dat eerst even weten. Als het juist is, kopieer het dan en plak het in het aanmeldingsvenster.

Overigens, je kunt het wachtwoord bij het aanmaken van je account door je browser laten onthouden zodat je automatisch wordt aangemeld telkens je op onze site komt. Je moet dan wel de cookie van deze website laten staan. Dat wil o.a. zeggen dat, wanneer je bv CCleaner gebruikt om je pc op te schonen, je eerst de cookie van pc-helpforum aan de uitzonderingenlijst moet toevoegen.

Geplaatst:

De uitleg van Droske zou duidelijk moeten zijn. Wij zien bij uw account geen enkel probleem met het wachtwoord. Voor elk nieuw account dat u aanmaakt, wordt het bijpassende wachtwoord gebruikt voor het inloggen op PCH. Als u dat laatst gebruikte wachtwoord gebruikt bij het inloggen, moet u probleemloos - net als alle andere gebruikers van ons forum - toegang kunnen krijgen tot uw berichten en is het telkens aanmaken van een nieuw account overbodig.

P.S. : al uw laatste berichten zijn nu samengevoegd onder het laatste account (Rineke Elsing).

Geplaatst:
3 uren geleden, droske zei:

Hebt u die problemen ook als u zich op andere websites, waar u een account hebt, aanmeldt?

Ben je zeker dat het toetsenbord foutloos werkt?

Typ bij een volgende gelegenheid je wachtwoord eerst eens in een kladblok of Word document zodat je ziet wat je typt. Als het niet overeenkomt met wat je dacht getypt te hebben dan laat je ons dat eerst even weten.

Hier had ik graag een antwoord op gekregen. Het is vooral in uw belang.

3 uren geleden, droske zei:

Overigens, je kunt het wachtwoord bij het aanmaken van je account door je browser laten onthouden zodat je automatisch wordt aangemeld telkens je op onze site komt. Je moet dan wel de cookie van deze website laten staan. Dat wil o.a. zeggen dat, wanneer je bv CCleaner gebruikt om je pc op te schonen, je eerst de cookie van pc-helpforum aan de uitzonderingenlijst moet toevoegen.

Begrijp je wat hiermee wordt bedoeld?

Geplaatst:

Ja ik begrijp het wel, ik heb het een en ander eens uitgeprobeerd,als ik uitlog en ik geef volgens mij het juiste wachtwoord in, dan lukt het niet, als ik inlog met Facebook lukt het wel   (zie printscreens,)

2020-01-13_214925.jpg

2020-01-14_161633.jpg

2020-01-14_161911.jpg

2020-01-14_163132.jpg

Geplaatst:

Om uit te testen wat er misloopt bij het inloggen, heb ik u een persoonlijk bericht gestuurd voor meer info. Als u mij daar even op wil antwoorden, kunnen we eens verder bekijken.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.