Ga naar inhoud

[OPGELOST] draadloos internet verbinding goed, maar kan niet het internet op

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb net een nieuwe laptop, alles geinstalleerd. Draadloze verbinding via een router. De verbinding met draadloos netwerk is uitstekend, maar als ik een pagina wil openen, lukt dat niet... Help!!!:s

Geplaatst:

Hoi hoi,

ik heb een "belkin" router, provider is @home. Ik weet alleen niet precies wat je bedoelt met of ik "in" de router de verbinding goed heb ingesteld... Ik heb de netwerk sluetel ingevoerd, alle IP adressen etc. Het lukt niet...

Geplaatst:

Welk model van Belkin router?

Staat er niks in de handleiding wat kan helpen?

Ga naar start - uitvoeren en typ cmd

Typ dan ipconfig ; noteer de waaarden achter IP adres en default gateway en post die 2 waarden hier.

Geplaatst:

Je nieuwe laptop heeft vermoedelijk een draft N draadloze kaart, terwijl je router slechts de G standaard ondersteunt.

Zoek eens in de eigenschappen of de instellingen van de netwerkkaart of je het protocol niet op G of mixed kan zetten.

Geplaatst:

Ik ben naar de eigenschappen gegaan en heb bij "network adress" mixed gezet of G en daar reageerde hij weer niet op. Is het een optie om misschien een nieuwe router te kopen dan? Want ik heb het idee dat ik eigenlijk helemaal vast loop...

Geplaatst:

Als je met 1 computer wel op internet kan en met een andere niet, dan zit de fout meestal niet in de router maar in de instellingen van de computer.

Vergelijk de netwerkinstellingen van beide computers en zet alles zoals op de op de "werkende".

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.