Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na een herinstalatie van Windows 10 ben ik mijn agenda verloren , iemand enig idee hoe ik die kan opvragen , tenslotte is het een standaard app .

Alvast bedankt voor eventuele oplossingen

Geplaatst:

Als je klikt op Start, staat Agenda dan niet meer in je lijst met apps?

image.png.2c47f9b5c5ae0af09171d83314af67f6.png

De app Agenda vormt één geheel met de app Mail. Staat de app Mail nog wel in die lijst met apps?

Als beide apps nu ontbreken, ga je naar de Store van Microsoft.

Zoek op Mail en agenda

Klik op het zoekresultaat Mail en Agenda:

image.png.9a50e2a36a91e99269dcfa89417b50c8.png

Controleer in het volgende venster of die apps nog steeds geïnstalleerd zijn:

image.thumb.png.bcd21cc56d9a24e7340d020d65d7f248.png

Ik zie dan links boven: Dit product is geïnstalleerd. Zie jij dat ook? Klik dan rechts bovenaan op Bijwerken (als jij die knop tenminste hebt).

Als de app Mail en Agenda bij jou niet geïnstalleerd is, dan kun je hem alsnog installeren.

Is de app Mail en Agenda wel geïnstalleerd op jouw computer, maar verschijnt hij niet in de lijst met apps, en helpt een klik op de knop Bijwerken ook niet? Klik dan op de volgende link: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/app-mail-en-agenda-verdwenen-na-update-windows-10/f8e4301a-8fbb-46fb-817e-e9c2907b0dde

Bij hansvenrooij was Mail en Agenda verdwenen na een update van Windows 10. Neem alle reacties door in dat topic en kijk of die jou kunnen helpen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.