Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen? In K moet ik het begin uur krijgen van een zekere handeling. Meestal begint die handeling op het uur in kolom A, maar soms begint het pas op het uur in kolom E.

Hoe kan ik nu klaar krijgen dat het programma ziet dat kolom A leeg is, en dus kolom E moet gebruikt worden.

In Basic zou je schrijven K= a: IF A='' then K=E

test.xlsx

Geplaatst:

Harteklijk bedankt, dit mag dicht. Ik hoopte er wat van te leren, maar dat lukt niet.

Als ik uw zin zou omzeten in woorden krijg ik al dadelijk ALS(A3 ongelijk is (<>) aan 0

Maar het werkt, dus OK, mag dicht

Geplaatst:

Ik heb de formule nog wat moeten aanpassen, want de namen van de vakken waren anders. Daar had ik dom genoeg, niet aan gedacht.

Maar het is gelukt. Nogmaals bedankt

Geplaatst:

sorry, hoewel het lukt, krijg ik telkens een foutwaarschuwing. dus heb ik waarschijnlijk iets fout 'omgezet', dus zend ik u opnieuw dat stukje, maar nu in de juiste vakken.

uw formule zou in S3 moeten staan en kijken of C3 leeg is en indien dat niet zo is de tijd van K3 gebruiken.

excell.jpg

test.xlsx

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.