Ga naar inhoud

Veilige modus hulp gevraagd

clovis

Aanbevolen berichten

inderdaad systeemconfiguratie staat er wel. door middel van msconfig in "zoeken" te typen. volstaat dit screenshot?

inderdaad 2 versies....hopelijk kan het door middel van een versie te verwijderen,want herinstalleren gaat heel wat langer duren.

dank u om mij te willen helpen !!!!

2020-02-11 19_53_48-Window.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Windows 10 (\windows) en dan op verwijderen klikken.

Start uw pc op en dan zou het normaal moeten werken.

Daarna kan je de tweede Windows verwijderen.

Het is wel zeker dat uw huidige Windows op c:\ partitie zit.

Waar de tweede Windows staat weet ik niet.

Dat kan je misschien zelf zien ofwel in opslag kijken. (ik denk dat je gewoon start en dan opslag ziet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vreemd dat die tweede windows op een schijf (partitie) zonder schijfletter staat. Alvorens die helemaal op te ruimen kijk je toch nog maar eens goed in de persoonlijke mappen of daar nog belangrijke bestanden staan opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom ik in veilige modus wil geraken? omdat ik soms iets wil verwijderen,waarvoor ik geen toelating voor krijg....in veilige modus lukt mij dat meestal wel.in sommige gevallen kan je een probleem ermee reparen.in sommige gevallen kan je een virusbestand in veilige modus wel verwijderen...heb het haast nooit nodig..maar toch is het " NUTTIG "...en als het tot de mogelijkheden zit in de pc..moet het er in feite aanwezig zijn.maar het lukt mij niet door middel van F knop..voordien lukte het wel..eens F8 en F2 proberen....laat jullie iets weten...grts Clovis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.