Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

neen via F knop geraak ik niet in safe modus. helaas MOET ik windows 10 nu gebruiken...ik mis windows 7 echt waar !!!! alles lijkt bewust verstopt en alles is moeilijker te vinden. ook linux ( las alternatief ) kan ik niet installeren ,omdat mijn scherm resolutie te groot is. topic mag voor mij gesloten worden hoor..ben het ietwat beu aan het komen..en alzeker die windows 10 :-(......toch bedankt voor de hulp..grts Clovis !!!!!

• Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

jawel ben nog bezig geweest ermee...het lukt inderdaad via msconfig..in "veilige modus " aankruisen.

F8 gaat tot mijn verbazing niet meer...maar heb iets anders gevonden.

niet meer tevergeefs op F8 drukken,
geen msconfig ...
tooltje ( software) geïnstalleerd die mijn PC zonder probleem, in " veilige modus " zet.
Grts Clovis.

Geplaatst:

het lukt inderdaad via msconfig..in "veilige modus " aankruisen

Dan zal bij opnieuw opstarten uw pc automatisch in veilig modus komen.

Daarvoor heb je geen F8 nodig.

Daarvoor heb je geen software nodig. Om welke software gaat het hier?

Geplaatst:

Windows heeft zelf zo een tool hé "Geavanceerde opstartopties". Maar in het geval van Clovis kan het nog simpeler maar hij is zo ongelovig dat hij van ons niets wil aannemen.

@stegisoft

Clovis weet nog niet dat onder Windows 10 opstarten in veilige modus via F8 niet meer standaard ingesteld mogelijk is voor computers met een EFI bios.

Sommige mensen kunnen het niet opgebracht krijgen om zich Windows 10 eigen te maken en dat moeten we dan respecteren.

Ik zal zijn verzoek om dit topic te sluiten in vervulling laten gaan.

Geplaatst:

@droske

Ik heb de indruk dat het nog langer zal duren dan bij XP het geval was dat men eindelijk overschakelt.

29-07-2015 en dus bijna 5 jaar later blijft men nog altijd naar Windows 7 in gedachte.

Terwijl Windows 10 tegenwoordig bijna perfect is en vooral veilig is.

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.