Ga naar inhoud

gmail alarm

bernard

Aanbevolen berichten

Wat ik gedaan heb  :

Ik kreeg een helder momentje , en heb de laptop van mijn vrouw naast de mijne geplaatst .

En toen kon ik alles vergelijken , want die van mijn vrouw werkt wel goed .

Het gaat nu om :  Accounts en import 

En daar viel mij het volgende op:

Art. Mail verzenden als : naam < naam@gmail.com         standaard ..... gegevens bewerken 

naam < naam@home.nl           als standaard instellen         gegevens bewerken        verwijderen 

Mail is verzonden via  : smtp.home.nl

Beveiligde verbinding op poort 587 via  TLS

Dit heb ik er niet staan .

Dan bij :E-mail bekijken uit andere accounts :

Laatst gecontroleerd  In dit geval 1 uur geleden .

Geschiedenis bekijken  . Nu controleren op e-mail berichten  ( Dit staat er bij mij niet , alleen geschiedenis 

bekijken )

Ik dacht dat dit wel handig was , en ik hoop dat je er wat mee kunt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het volgende :

Bij Doorsturen en Pop/Map  :

IMAP-toegang status :

Bij de laptop van mijn vrouw staat IMAP  uitschakelen 

Bij mijn laptop : staat IMAP  inschakelen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, bernard zei:

Ok , dat idee had ik ook , maar ik twijfelde omdat er nogal wat verschil in leeftijd is ( lapop dus  he )

Het gaat om de instellingen in Gmail. Die moeten gelijk zijn op desktop en laptop. De leeftijd van de computers doet er niet toe.

1 uur terug, bernard zei:

Ik herb ook dat bericht van stegisoft nog even nagekeken , maar daar staan geen mail adressen zichtbaar in .

Dus dat is goed zo 

Er stonden wel leesbare e-mailadressen in, maar Passer heeft die intussen al weggehaald. Ja, die man is snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou , ik dacht een idee te hebben ,

Ik heb alles net zo staan als in de laptop van mijn vrouw .

En dan denk je bingo , maar nee hoor .

Verder heb ik de wachtwoorden vernieuwd , en ook dat schiet niet op 

IK kan wel weer inloggen bij ziggo , en mijn webmail van ziggo zien 

Maar als ik nu dus naar gmail ga , dan komt gelijk weer die waarschuwing onder in beeld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jes, ik heb het weer op de rails .

Ik moest nog been bevestiging geven , en toen ik dat gedaan had waren alle waarschuwingskreten verdwenen Dus hier zit een blij mens , want ik heb een pest aan als iets niet goed werkt .

Bij deze bedankt voor jullie hulp , het was een ( voor mij dan ) lastige , maar het is klaar .

En van mij mag deze ook op het bekende slotje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.