Ga naar inhoud

Gast verpoorte

Aanbevolen berichten

Gast verpoorte

hallo,kan er iemand mij uitleggen hoe het komt dat mijn cpu veel op 100 procent komt te staan en hoe kan ik dat vermijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

intel celeron draai naar mijn weten heel veel op hoog percentage, ik heb ook een ergens een computer staan met een celeron, deze is net opnieuw geinstaleerd en draait ook veel op 90%

druk anders eens op ctrl alt del en kijk in processen en laat ons eens weten wat er allemaal draait (via bijvoorbeeld printscreen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dit is weer een goede.

hier komt de cpu normaal niet boven de 3 a 4%.

maar laten we eerst eens zien wat er staat als je alleen

pc helpforum hebt draaien en je gaat naar taakbeheer processen.

dit zou normaal niet meer mogen zijn als 4% (maakt niet uit wat vorr cpu u hebt)

maak hier eens een screenprint van en plaats dat hier.

verders dus de prestaties cpu wisselbestand laat dat ook even zien.

en even de gebruikers (het kan zijn dat een andere gebruiker er op zit)

dan ga ik verder kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry maar hier kan ik je geen gelijk in geven, celeron staat er om bekend om vaak volle toeren te draaien

dat is een feit, maar zelfs celeron's draaien nooit lang 100%

meestal ligt dit aan een kwaadaardig programma dat zowel al het geheugen als het berekeningsvermogen van de cpu in beslag neemt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,kan er iemand mij uitleggen hoe het komt dat mijn cpu veel op 100 procent komt te staan en hoe kan ik dat vermijden?

er staat hier ook veel, en niet altijd.

bij die celeron van hier beneden is het zodra je iets aantikt dan knalt het naar 100 en blijft daar minstens een halve minuut nadat het progje is gestart en gaat dan langzaam terug (is op een verse installatie)

maar zoals we al zeggen, we zouden graag een afbeelding zien van de programma's die staat te draaien zodat we verder kunnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.