Ga naar inhoud

Problemen met Dynamics NAV 2017 met de Quick Entry functionaliteit


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Geachte,

Bij het gebruik van de Quick Entry functionaliteit gebeurt het soms dat Dynamics NAV blokkeert. Even dubbelklikken op een ander veld zorgt er dan voor dat het wel weer werkt.

Echter is dit niet zo praktisch werken.

Voorbeeld:

Iemand belt om een bestelling door te geven en start met de hoeveelheden te zeggen van de artikels die hij/zij nodig heeft. Dit wordt aan de hand van een lijst (assortiment) van de beller snel gedaan. Hier moeten enkel de aantallen nog bij ingevuld worden. Dit is de Quick Entry lijst die dus moet gebruikt worden. Maar soms bevriest dus het scherm of kunnen er geen aantallen meer ingebracht worden.

Hoe kan dit opgelost worden?

Zelf had ik al een opkuis gedaan van de browsers, disc clean up gedaan, ... maar probleem blijft.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ward

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.