Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een simpel vraagje,als ik op mijn samsumg telefoon diskdigger installeer,kan ik alle foto,s oproepen die ik ooit gemaakt heb,op die tel  zo,n 5 a 6000.

Hoe krijg je nou dit hele spul op je pc?    Want als ik die tel aansluit met een usb kabeltje en ik ga naar het tel bestand dus de dcim kaart krijg ik nooit dat hele bestand te zien wat diskdigger er uit haalt.Wat doe ik verkeerd?

Geplaatst:

In de map DCIM zit normaal gezien een map "Camera". Wellicht ben je daar al eens gaan kijken.

Kijk ook eens in de map "Pictures".

Als je GSM met een extra micro-SD kaartje is uitgebreid (indien dat mogelijk was) dan moet je ook op dat kaartje gaan kijken in de mappen met dezelfde naam of in mappen die je eventueel zelf zou hebben gemaakt.

Geplaatst:

Droske er zit geen sd kaart in de telefoon,dus alles wat diskdigger er uit haalt staat op het interne geheugen van de telefoon.Ik dacht dat je dat via het programma kies van samsung kon regelen maar dat is niet mogelijk.Ik ben nu weer aan het scannen,en er komen minimaal 4000 foto,s terug.

Als alles binnen is moet je het opslaan. Maar hoe gaan we dan naar de pc via een usb kabeltje.  IK PROBEER HET ZELF UIT,EN IK KOM ER OP TERUG. BEDANKT VAST.

Geplaatst:

Ik heb net een korte handleiding op het forum geplaatst. Je kunt dat pdf bestand daar downloaden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.