Ga naar inhoud

achtergrond programma's sluiten niet.

dordev

Aanbevolen berichten

1 uur terug, abbs zei:

Hallo,

Dit is een korte vraag waar we niet meteen wat mee kunnen.

1. Is dit ineens gekomen?

2. Weet je welke programma's het zijn?

3. Sluit je wel eerst alle programma's voor je de pc geheel afsluit?

Het is al een tijdje . Ik sluit alle programma's af en sluit de laptop af en bij het opnieuw opstarten zie ik al de pag die ik afgesloten had. Deze namiddag heb ik systeem herstel gedaan en kreeg de melding kan niet uitgevoerd worden. Ook ccleaner gebruikt, maar verstond er niets van en heb het toen geannuleerd. 

Soms zie ik bij opstarten of afsluiten, zwarte schermen , maar die verdwijnen direct. 

Hopelijk is het een beetje duidelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, het is 'een beetje' duidelijk... maar toch.

maak even een screenshotje hiervan: re klik op je startknop, kies voor dosshell of powershell (als administrator!), typ in winver  en enter

Uit het venster kan je met je kruisje gaan

20 minuten geleden, dordev zei:

bij het opnieuw opstarten zie ik al de pag die ik afgesloten had

Ik vermoed dat je 't hier over een internetpagina hebt?

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, 'k zie het al.

ga opnieuw naar dat scherm en typ in  cd.. en enter

dan komt er staan: PS C:\Users

en dan doe je het nog eens zodat je op PSC:\ valt

ik denk dat dan het winver moet lukken  ('k wil hiermee gewoon weten of je de laatste versie van windows 10 hebt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, je bent bij (en als leek ben ik ooit ook begonnen :) - er zijn er trouwens weinig die direct al alles kennen...)

Goed, maar overloop het bericht van Abbs en dat van mij nog eens, want er staan nog verschillende onbeantwoorde vragen in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.