Ga naar inhoud

achtergrond programma's sluiten niet.

dordev

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, dordev zei:

Bij info over de laptop stond er besturing 64 bits, dus die gedownload. Via systeem staat er 32. Of heb ik het verkeert gedaan? 

Je heb een 64 bits systeem:  Windows 10 Home Version 1909 18363.720 (X64) <-- staat voor 64bits

Dus dat ging fout, heb je weer wat geleerd :top:

En ik heb de logjes door genomen en alles ziet er netjes uit, dan denk je nu al die moeite voor niks..

Nou nee, je heb weer een aantal dingen geleerd en goed volgehouden en ten tweede je weet dat je pc schoon is.

Mocht je verder geen vragen meer hebben mag je de laatste stap doen.

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

• Klik met de rechtermuisknop op 577bf0efb8088-FRST.png FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Natuurlijk mag je terug komen maar doe dan nog geen systeemherstel anders kunnen we niet meer mee kijken om het probleem te vinden.

Met de volgende tool gaan we FRST verwijderen:

Download KpRm van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op.

• Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie 5c6a9c980cc4f-RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Krijg je een melding van "SmartScreen" klik op Meer informatie en klik op Toch uitvoeren.
  • Zet een vinkje bij:

- Gereedschap verwijderen

• Klik op de knop "Uitvoeren"en wacht geduldig tot de tool gereed is.

• Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt met de naam kprm-(date).txt..
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
  • Note: Mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, mooi zo dan!  Desnoods keer je maar terug moest enz...

@abbs  Zit ik goed als ik denk dat het dan idd aan spy/malwere lag?

want: als TS zegt dat het 'om het half jaar' (ongeveer) terugkeerde: is zijn beveiliging dan wel voldoende ok - of worden teveel gevaarlijke sites geopend ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik let zeker op wat ik open, sinds een paar maanden de betalende McAfee anti virus. 

Sinds de aankoop (2018) eenmaal volledig fabrieksinstelling moeten doen ass lenevo (via pinnetje indrukken langs de zijkant) en driemaal systeemherstel 2x met ass lenevo en laatste maal op eigen iniatief. Ging dat ding buiten gooien, want steeds miserie om alles terug te zetten en te vinden. Nu werk alles, hopelijk blijft het zo. 

Hoe kan ik jullie bedanken. 

Doriane

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.