Ga naar inhoud

Windows 10 - Poorten sluiten


ikaros

Aanbevolen berichten

Sorry maar na het kopieren van  'Netwerkgebeurtenis geblokkeerd', heb ik dat bericht gesloten en is het niet meer verschenen.

Ik heb vervolgens het ESTET programma gewist van de PC en helemaal van vooraf aan terug geinstalleerd.

Ik heb sedertdien geen enkele keer nog het bericht 'Netwerkgebeurtenis geblokkeerd'  gekregen.

Ik kreeg nu wel na de 'Computerscan' en de '1° scan' een logboek dat ik hierbij voeg.

ESTET Computer gescand op 24.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ikaros zei:

Ik heb sedertdien geen enkele keer nog het bericht 'Netwerkgebeurtenis geblokkeerd'  gekregen.

Dan heeft Eset dit voor je opgelost.

 

 

Schakel uw Antivirussoftware tijdelijk uit en download  55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner via de volgende link:- ZHPCleaner.
Klik op daar 5a30eebae1b4c-Screenshot-2017-12-13_ZHPC  en sla het op je bureaublad op.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de ZHPCleaner.exe herhaaldelijk proberen te installeren maar telkens kreeg ik de melding dat er een netwerkfout is.

Ik heb telkens ook vooarade 3 opgeslagen defenders uitgeschakeld ( Eset, Malwarebytes en Windows Defender).

Begrijpe wie kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zet je modem eens terug naar fabrieksinstellingen zo word alles terug gezet naar standaard.

Ik weet niet of je instellingen heb/had veranderd die zullen dus weg zijn ook het wachtwoord is weer zoals die onderop staat.

 

https://www2.telenet.be/nl/business/klantenservice/waar-vind-ik-de-fabrieksinstellingen-van-mijn-modem/

 

Reset naar fabrieksinstellingen (door de reset-knop in te duwen) Houd het knopje 10-15 seconden ingedrukt.

 

Durf  je dit niet zou je het in samen werking met telenet moeten doen.

Zo zijn ook alle poorten weer zoals ze in net begin waren en zou je probleem over moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC is aangesloten via kabel

Provider : Telenet

Er is alleen een modem : model CH7465LG.

 

Bedankt al voor de vele reacties.

 

 

 

Ik zal morgen voor alle zekerheid maar contact opnemen met Telenet en samen met hen de modem resetten.

 

Nogmaals 1000 keer bedankt voor de gegeven hulp.

 

Mvg

 

Ikaros

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, ikaros zei:

Ik zal morgen voor alle zekerheid maar contact opnemen met Telenet en samen met hen de modem resetten.

Kan je makkelijk zelf doen:

 

    Volg de onderstaande stappen om uw toestel op de fabrieksstandaarden te resetten:
    1    zet de stroom van de modem aan
    2    druk met vb een paperclip een tiental seconden in de resetopening (naast de stroomingang (1) )
    3    Laat hem nu een 30 seconden doen (zz resetten naar fabrieksinstellingen)
    4    Haal de 220 V-spanning enkele seconden los
    5    Sluit de voedingskabel opnieuw aan en wacht ongeveer 30 seconden totdat de router volledig is opgestart.µ

 

(1) afhankelijk van het soort modem dat je hebt, meestal is het zo iets:

 

image.png.6f9c4a636d95bcd6c4730e31a2011fce.png  (dat gaatje nr 7)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.