Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

 

 

Ik ben bezig met excel om mijn  offertes hierop te maken.

Mijn eerste blad is het voorblad, daar ga ik enkel de naam en aard van het project invullen. Dit blad gaat dus nooit verschuiven.

De volgende bladen dienen om renders in te voegen (foto's)

Het laatste blad dient voor het offertebedrag in te vullen.

Probleem is nu dat ieder project verschillend aantal foto's heeft waardoor ik altijd de tussenliggende bladen moet kopiëren en plakken of verwijderen.

Kan iemand mij een tip geven hoe ik dit het best aanpak. (ik dacht aan eerste en laatste pagina "vast" te maken en de tussenliggende bladen met een soort sjablone ?)

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, is moeilijk om het uit te leggen.

 

Alvast bedankt,

Paul Jacobs

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.