Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, p38cyq zei:

Je antwoordt niet op mijn vraag. Dit kan toch niet moeilijk te beantwoorden zijn? 

Eerder had porrelaar ook aangegeven hoe TS de licentie van zijn Windows kon controleren. Ook heeft TS na uw vraag duidelijkheid gebracht...

2 uren geleden, RonnyC zei:

Beste mensen, intussen is er terug nieuws. Er was even tijd om de pc en de update naar Windows 10 opnieuw te bekijken. Bij het opstarten van de pc zagen we reeds wat er aan de hand was: er verscheen een scherm dat Windows 8.1 nog diende geactiveerd. We hebben 2 pc’s en hebben voor de 2 pc’s dezelfde opstart-stick gebruikt, waardoor op de ene pc de Windows versie niet geactiveerd werd. Na contact met Microsoft is dit opgelost geraakt. Daarna opnieuw een update naar Windows 10 en alles schijnt weer dik in orde te komen.

Hieruit maak ik op dat er inderdaad op één van de pc's van RonnyC een licentieprobleem was. Dat zou nu opgelost zijn. Of het probleem zich stelde op de pc waarvoor dit topic is gestart dat vertelt Ronny er niet bij. Afgaande op de eerder gemelde problemen met het uitvoeren van een clean installatie waarbij het invoeren van een productsleutel niet kon worden overgeslagen, is het voor mij echter duidelijk dat het die pc was waarvoor het geen Win licentie was.

Indien mijn "veronderstelling" niet zou kloppen dan hoor ik dat graag van Ronny.

• Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.