Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je microfoon werkt dus blijkbaar.

 

als je hier afbeelding.png.2108c989cdbed43db3aa4df13b2f105e.png op dat '>'tje klikt, wordt het dan geopend en krijg je dan méér te zien?

 

 

Heb je de camera al eens opnieuw geïnstalleerd?

Geplaatst:

verwijder die allebei ook eens zoals daarstraks met die audio, computer uitzetten en (mag vlak daarna) terug opstarten.

Op die manier gaan de oude drivers verwijderd worden en zoekt windows bij het opstarten naar de geschikte drivers.

 

Het cameramerk is dus Connexant vermoed ik?

Geplaatst:

Geen verschil ... micro doet het niet (wel bij testen, maar dat was daarvoor ook al het geval).

Cameramerk is idd Connexant.

Zou het aan de app niet liggen ???

Geplaatst:
2 uren geleden, YvanAG zei:

Zou het aan de app niet liggen ???

Wat bedoel je hiermee?

 

maar.. kijk eens naar dit topic (< klik!) en vooral naar de post van 19 aug 2016.

'k zou zeggen: a. maak vooraf ZEKER een herstelpunt aan (weet je hoe? anders vraag je het maar)

          en         b. probeer die eens uit?

Geplaatst:

Het icoontje "Camera" staat in de lijst met o.a. "Microsoft Store", "Instellingen", "Deze PC", enz.

Heb eens "Problemen met spraak detecteren en oplossen" (Conf. scherm) geopend en zie hier de beelden:

Oplossen_1.JPG.c4d2147519dd8280029a98e79eb870c8.JPG

Oplossen_6.JPG

Oplossen_5.JPG

Oplossen_4.JPG

Oplossen_2.JPG

Oplossen_3.JPG

Geplaatst:

Het probleem is niet opgelost maar u oplossing lijkt nogal ingewikkeld en mijn kennis van (computertechnisch) Engels is te beperkt om het voorgestelde te begrijpen. Sorry daarvoor.

Geplaatst: (aangepast)

vooraf: werkte je hier al eens mee:  afbeelding.png.a1b60a9589bd8e341f096dcd0a8376d6.png

 

 

Wat dan andere forum betreft: geen probleem dat je er niet direct aan uit raakt, daarom is dit forum er.

 

Wat je moet doen:

 

Hallo, ik ben nieuw op dit forum en ik wil een diepgaande oplossing bieden: In feite hebben veel stuurprogramma's op Windows problemen met "registers"

ik heb het bijbehorende audioprobleem opgelost dat op Windows 7, 8 / 8.1, 10 in hetzelfde register verschijnt:

1) Dus: ga naar Notepad en maak een txt-bestand aan
(dat kan je ook door in verkenner in het re venster op een lege plek rèchts te klikken, dan kiezen voor Nieuw en daar voor Tekstdocument.
Je krijgt dan een leeg txt-bestand

2) copy/paste deze tekst :

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CnxtHdAudService]
"Type"=dword:00000001
"Start"=dword:00000000
"ErrorControl"=dword:00000001
"ImagePath"=hex(2):5c,00,53,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,52,00,6f,00,6f,00,\
74,00,5c,00,73,00,79,00,73,00,74,00,65,00,6d,00,33,00,32,00,5c,00,64,00,72,\
00,69,00,76,00,65,00,72,00,73,00,5c,00,43,00,48,00,44,00,52,00,54,00,36,00,\
34,00,2e,00,73,00,79,00,73,00,00,00
"DisplayName"="@oem20.inf,%UAAFunctionDriverForHdAudio.SvcDesc%;Conexant UAA Function Driver for High Definition Audio Service"
"Owners"=hex(7):6f,00,65,00,6d,00,32,00,30,00,2e,00,69,00,6e,00,66,00,00,00,6f,\
00,65,00,6d,00,31,00,2e,00,69,00,6e,00,66,00,00,00,6f,00,65,00,6d,00,36,00,\
2e,00,69,00,6e,00,66,00,00,00,00,00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CnxtHdAudService\StartOverride]
"0"=dword:00000003

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CnxtHdAudService\Enum]
"0"="INTELAUDIO\\FUNC_01&VEN_14F1&DEV_50F4&SUBSYS_103C8120&REV_1001\\4&9a696c3&0&0001"
"Count"=dword:00000001
"NextInstance"=dword:00000001

3) als deze tekst in je txt staat, bewaar je hem als ***.reg (de naam die je geeft speelt hier geen rol)
dus bv in aanpassen.reg of wat dan ook
(bemerk dat je dus de extensie moet veranderen in reg. Je krijgt dan de gebruikelijke vraag: ben je zeker enz... - gewoon op Ja klikken of bevestigen dus)

4) Klik er rechts op en open hem : als administrator uitvoeren

5) reboot/shutdown je computer

6) Het geluid zal nu werken ... permanent!


Belangrijk dus: EERST EEN HERSTELPUNT AANMAKEN

(waarom dat herstelpunt? omdat - moest het niet lukken en je achteraf meer problemen zou hebben: dan kan je altijd direct terug naar je huidige toestand)

 

(heb je nog vragen over: stel ze maar hé)

aangepast door Passer

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.